light box
امتیاز 2.58 تأثیر اعتماد ، سهولت استفاده ، درک سودمندی و تأثیر اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 10
تعداد کلمات : 3900
مجله : International Journal of Business and Management;
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر اعتماد ، سهولت استفاده ، درک سودمندی و تأثیر اجتماعی بر تصمیمات استفاده از بانکداری موبایلی: مطالعه بر روی مشتریان بانک BCA KCU   ، اندونزی

 چکیده

  این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تصمیم گیری برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه انجام شده است. متغیرهای مستقل براساس بررسی اولیه و نتایج تحقیقات قبلی تدوین شده اند که شامل: اعتماد ، سهولت استفاده ، سودمندی و تأثیر اجتماعی است. این مطالعه از تکنیک های تجزیه و تحلیل داده های SEM و PLS برای حفظ پردازش داده ها استفاده می کند. جامعه این مطالعه مشتریانی هستند که از خدمات بانکداری همراه در بانک BCA KCU Pondok Indah استفاده کرده اند. حجم نمونه این مطالعه ۲۰۰ نفر است که از فرمول هایر استفاده می کنند. در این مطالعه از روش نمونه گیری هدفمند برای انتخاب پاسخ دهندگان استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که هر یک از اعتماد ، سهولت استفاده و سودمندی درک شده تأثیر مثبت و قابل توجهی در تصمیم گیری برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه دارد. در همین حال ، تأثیر اجتماعی هیچ تاثیری ناچیز بر تصمیم برای استفاده از خدمات بانکداری همراه ندارد. توصیه های مدیریتی برای افزایش تصمیم برای استفاده از خدمات بانکداری تلفن همراه عبارتند از: افزایش حریم خصوصی کاربران ، افزایش مهارت کاربران ، افزایش کارایی سیستم که کاربران قادر به استفاده از آن در هر زمان و مکان هستند. ، و همچنین افزایش توصیه کاربران به دیگران برای استفاده از سیستم(درک سودمندی و تأثیر اجتماعی).

Title: The Influence of Trust, Perceived Ease of Use, Perceived Usefulness and Social Influence on Decisions to Use Mobile Banking: Study on Customer of Bank BCA KCU Pondok Indah, Indonesia

Abstract

 This study is aimed to analyze the factors that influence the Decision to Use mobile banking services. The independent variables are formulated based on the preliminary survey and the results previous researches, covering: trust, perceived ease of use, perceived usefulness and social influence. This study uses SEM data analysis techniques and PLS is used to maintain the data processing. The population of this study are costumers having used mobile banking services at Bank BCA KCU Pondok Indah. The sample size of this study is 200 respondents applying Hair formula. The purposive sampling technique is applied in this study to in order to select the respondents. The results show that each one of trust, perceived ease of use, and perceived usefulness has a positive and significant influence on the decision to use mobile banking services. Meanwhile, the social influence has no insignificant influence on the decision to use mobile banking services. The managerial recommendations to increase the decision to use mobile banking services are: to increase the users’ privacy, to increase the users’ proficiency, to increase the efficiency of the system that the users are able to use it at any time and at any place, as well as to increase the users’ recommendation for others to use the system.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    استفاده از تحلیل اکسرژی و انرژی به منظور شبیه سازی عددی
    خـریـد محـصـول
    احیای میکروارگانیسم‌های روده بزرگ بعد از تجویز آنتی بیوتیک
    خـریـد محـصـول
    میزان آسیب و ضربه مغزی ناشی از اسب سواری
    خـریـد محـصـول
    کیفیت تصمیم گیری استراتژیک در سازمان‌های دولتی: چشم انداز پردازش اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    مطالعه همبستگی‌های بین خویشتن، اجتماع و سمبل‌ها
    خـریـد محـصـول
    راهبرد هدایت تقاضای CCN به عنوان الگوی راهزنی چند دست با تاخیر
    خـریـد محـصـول
    تنظیم دستمزد و قیمت: شواهد جدید از شرکت های اروگوئه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر سیاست پولی ایالات متحده بر نرخ های ارز کنترل شده و نظام های ارزی میخکوب
    خـریـد محـصـول
    تأثیر پشتیبانی مدیریت ارشد شرکت بر عملکرد پروژه در شرکت های دولتی منتخب در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا