رابطه ی بین تعامل و مشارکت، رضایت و وفاداری مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 43

تعداد کلمات : 14000

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1494 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه ی بین تعامل و مشارکت، رضایت و وفاداری مشتری

 چکیده  

 این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه تعامل مشتری روی رضایت، تجربه، اعتماد و وفاداری مشتری در بانکداری موبایلی تأثیر دارد و در عین حال نقش تجربه‌ی مشتری و اعتماد به عنوان متغیر میانجی در تعامل مشتری با رضایت مشتری و وفاداری مشتری بررسی شده است(رابطه ی بین تعامل و مشارکت). برای این اهداف، یک چارچوب مفهومی مبتنی بر تجزیه و تحلیل محتوای مطالعات قبلی ایجاد شد. داده‌های این تحقیق از ۴۰۶ مشتری با استفاده از خدمات بانکداری سیار در اردن جمع آوری شده است. پاسخ‌ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تأیید می‌شوند. تعامل مشتری بر اعتماد و تجربه مشتری تأثیر مثبت می‌گذارد، در حالی که تأثیر تعامل مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری تا حدی عامل واسطه‌ای بر اعتماد مشتری است. یافته‌های این مطالعه ممکن است به محققان آینده کمک کند تا در درک روابط ذاتی موجود بین سؤالات سازه‌ها کمک کنند و می‌تواند زمینه‌ای برای مدیران بانکی در تلاش برای بهبود رضایت مشتریان بانکداری آنلاین خود فراهم کند(رابطه ی بین تعامل و مشارکت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Relationship Between Customer Engagement, Satisfaction, and Loyalty

Abstract

 This article examines how customer engagement influences customer satisfaction, experience, trust, and loyalty in the context of mobile banking as well as the role of customer experience and trust as mediating variables in customer engagement with customer satisfaction and customer loyalty. For these purposes, a conceptual framework based on the content analysis of the previous studies was developed. The data for this research were collected from 406 customers using mobile banking services in Jordan. The responses are verified using structural equation modelling. Customer engagement positively influences customer trust and experience, while the impact of customer engagement on customer satisfaction and loyalty is partially mediated by customer trust. The study findings may aid future researchers in their quest in understanding the inherent relationships that lie between the constructs’ questions and may provide a platform for banking managers in their efforts to improve their online banking customers satisfaction.
دیدگاهتان را بنویسید