راندمان و کارایی بلند مدت و کوتاه مدت در یک کارخانه خودروسازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 24

تعداد کلمات : 6500

مجله : International Journal of Production Economics

انتشار : 2014

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 آگوست 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1341 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:راندمان و کارایی بلند مدت و کوتاه مدت در یک کارخانه خودروسازی: یک مطالعه موردی اقتصاد سنجی

 چکیده  

 این مطالعه، فناوری تولید یک کارخانه مونتاژ خودرو را به عنوان یک رابطه یکپارچه کوتاه و بلند مدت بین ورودی‌ها، نیروی کار و سرمایه و خروجی، تعداد واحدهای مونتاژ شده سالانه مدل سازی می‌کند. پارامترهای تابع تولید، انعطاف پذیری خروجی به نیروی کار و سرمایه و سرعت رشد در بهره وری عامل کل، با استفاده از مکانیسم تصحیح خطا برآورد می‌شود. این مقاله به مقایسه TFP و معکوس ساعت به ازای هر خودرو، که شاخص استاندارد بهره وری مورد استفاده در صنعت است را به عنوان شاخص‌های کارایی عملیاتی واحد تولید می‌پردازد. هم چنین کاربردهای تجربی بیانگر پتانسیل ECM در تحقیق موردی اقتصاد سنجی می‌باشد به خصوص زمانی که خروجی و ورودی مشاهده شده فرایند تولید از مرز فناوری تولید به دلیل اختلالات پیش بینی شده و پیش بینی نشده در عملیات انحراف داشته باشد(راندمان و کارایی کارخانه خودروسازی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Long- and short-term efficiency in an automobile factory: An econometric case study

Abstract

This paper models the production technology of an automobile assembly plant as an integrated long and short-term relationship between inputs, labor and capital, and output, number of monthly assembled units. The parameters of the production function, elasticity of output to labor and capital, and the growth rate in total factor productivity (TFP), are estimated using the Error Correction Mechanism (ECR). The paper compares the TFP and the inverse of the hours per vehicle (HPV), the standard measure of productivity used in the industry, as indicators of operating efficiency of a production unit. The empirical application also highlights the potentialities of the ECM in insider and case study econometrics research, especially when the observed output and inputs of a production process deviate from the production technological frontier due to anticipated and unanticipated perturbations in the operations.
دیدگاهتان را بنویسید