رسانه های اجتماعی: راهبردی در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 9

تعداد کلمات : 3700

مجله : Procedia Economics and Finance

انتشار : 2016

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
17 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1324 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رسانه های اجتماعی: راهبردی در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

 چکیده

 در عصر حاضر فناوری‌های نوین، رسانه‌های اجتماعی برای حفظ قدرت رقابتی سازمان در بازار یک ضرورت است. رسانه‌های اجتماعی ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان و نزدیک‌تر نگه داشتن آن‌هاست. هدف این مقاله، تجزیه تحلیل این موضوع است که چگونه رسانه‌های اجتماعی از توسعه مدیریت ارتباط با مشتری پشتیبانی می‌کنند. هم چنین این مقاله به بررسی نقش مهم رسانه‌های اجتماعی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و افزایش آن‌ها می‌پردازد. استفاده از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بیانگر یک عامل قوی در توسعه راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری، در رأس کسب و کار مشتریان را قرار می‌دهد. بازاریابی را در این جهت هدایت می‌کند(رسانه-های اجتماعی: مدیریت ارتباط با مشتری). بر مبنای مطالعات موردی و پرسش نامه‌ها، مقاله حاضر به تحلیل لزوم گذار از مدیریت ارتباط با مشتری سنتی و متعارف به سمت مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی می‌پردازد. اگرچه مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی یک حوزه نسبتاً جدید است، محققان علاقه مند به این موضوع هستند که چگونه مدیریت ارتباط با مشتری با رسانه‌های اجتماعی ظهور می‌کند. این مطالعه بر مثال‌هایی از اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند از رسانه‌های اجتماعی منفعت کسب نمایند، فروش و سودآوری را افزایش دهند، تبلیغات ایجاد کنند، مشتریان جدید کسب کرده و آن‌ها را حفظ و وفادار نمایند تاکید می‌کند (چون در جمله اصلی فعل به کار رفته بهتر است ترجمه نیز به همان صورت باشد). سازمان‌ها بایستی به افزایش این روند جدید- رسانه‌های اجتماعی سازگار شوند(رسانه-های اجتماعی: مدیریت ارتباط با مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات فناوری اطلاعات ملاحظه کنید.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: Social Media – a Strategy in Developing Customer Relationship Management

Abstract

In this era of new technologies, social media is a must for an organization to remain competitive on the market. Social Media is a tool to manage relationships with customers and keep them closer. This paper aims to analyze how social media supports the development of customer relationship management. It is examined the significant role of social media, the use and the rise of social networks. The use of social media marketing represents a strong factor in developing a CRM strategy. CRM considers the client the center of a business and orientates the marketing policy in this direction. Based on case studies and questionnaires, this article analyzes the necessity of transition from traditional CRM to social CRM. Although social CRM is a relatively new domain, the researchers are very interested in how CRM can emerge with social media. The study emphasizes examples of how companies can benefit from the use of social media, growing sales and profitability, creating advertisements, acquiring new customers, retaining them and make them loyal. Organizations should adapt to the rise of this new trend – social media.

دیدگاهتان را بنویسید