light box
امتیاز 2.58 تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانکداری شرکتی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24
تعداد کلمات : 6400
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری در بانکداری شرکتی: کاربرد در بانک در قزاقستان

 چکیده

یکی از مؤسساتی که در بخش خدمات خدمات گسترده ای ارائه می دهد، بانک ها هستند. در بخش بانکی نیز آگاهی از نحوه ادراک مشتریان از خدمات بسیار مهم است. به همین دلیل، اصلاح خدمات با سنجش مستمر رضایت مشتریان بانک ها به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. مطالعات متعددی با هدف سنجش کیفیت خدمات نیز در بخش بانکی انجام شده است. در زمینه ارائه خدمات موثرتر به مشتریان در بانکداری شرکتی، توسعه پیشنهادهای ملموس و عملی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. بنابراین، در این تحقیق تلاش می شود تا چگونگی درک مشتریان از خدمات و ویژگی های آنها در بخش بانکداری شرکتی را دریابد. هدف از این تحقیق سنجش نحوه درک مشتریان از سطح کیفیت خدمات بانک است. با توجه به درجه اهمیتی که به ابعاد کیفی پیش‌بینی‌شده داده می‌شود، سعی شد با اولویت دادن به کدام بعد یا ابعاد، سطح کیفی ارتقا یابد. به عنوان یک مدل، اجرای «مدل سنجش کیفیت خدمات SERVQUAL» که توسط پاروسمن، زیتمال و بری توسعه یافته است، پیش‌بینی شده است. رضایت یا نارضایتی مشتریان با مدل مذکور ارزیابی می شود. این مدل بر روی بانک ها به عنوان نهادی در بخش خدمات اعمال شده است. در ارزیابی نتایج نظرسنجی از تحلیل های آماری، پایایی و همبستگی استفاده شد. نتایج نشان داده است که کیفیت خدمات تاثیر زیادی بر رضایت مشتری دارد(رضایت مشتری در بانکداری شرکتی).

Title:The Impact of Service Quality to Customer Satisfaction in theCorporate Banking: An Application on Bank in Kazakhstan

Abstract

 One of the institutions in the service sector that provides widespread services is the banks. In the banking sector, also is very important to know how the service is perceived by the customers. For this reason, it becomes an inevitable necessity go to healings in dissatisfied services by continuously measuring customer satisfaction of banks. Numerous studies aimed at measuring service quality have also been conducted on the banking sector. In terms of providing more effective service to customers in corporate banking, develop concrete and practical proposals becomes more important than ever. Thus, the research will try to find out how the service is perceived by the customers and their features in the corporate banking sector.
The purpose of this research is to measure in a concrete way how the customers perceive the level of service quality of the bank. According to the degree of importance given to the foreseen quality dimensions, tried to be determine how to make improvement by given priority to which dimension or dimensions to upgrade the quality level. As a model has been foreseen implement of “SERVQUAL service quality measurement model” developed by Parasuraman, Zeithhaml and Berry. Satisfaction or dissatisfaction of the customers is evaluated with the mentioned model. This model has been applied on the banks as an institution in the service sector. In the evaluation of survey results were used statistical, reliability and correlation analyses. The results have shown that service quality has a great impact on customer satisfaction.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      طبقه بندی جنسیتی با استفاده از مدل پیشنهادی مبتنی بر CNN و بهینه سازی کلونی مورچه ها
      خـریـد محـصـول
      شیوه های حسابرسی داخلی و عملکرد مالی تعاونی های پس انداز و اعتبار
      خـریـد محـصـول
      پیش‌بینی جریان نقدی و تأثیر آن بر پایداری مالی سازمان‌های مبتنی بر جامعه
      خـریـد محـصـول
      عوامل تعیین کننده تامین مالی ازمحل استقراض: استارت آپ های فین تک
      خـریـد محـصـول
      استفاده از کلاه ایمنی در ورزشکاران سوارکار: فرصت هایی برای مداخله
      خـریـد محـصـول
      تاب آوری، بهزیستی، علائم افسردگی و سطوح ضربه مغزی در ورزشکاران سوارکاری
      خـریـد محـصـول
      صدمات سوارکاری: بررسی پنج ساله پذیرش بیماران در بیمارستان در بریتیش کلمبیا، کانادا
      خـریـد محـصـول
      تاریخچه ضربه مغزی و پایگاه دانش در ورزشکاران رقابتی سوارکاری
      خـریـد محـصـول
      تجزیه و تحلیل آسیب ها در مسابقات سوارکاری رقابتی
      خـریـد محـصـول
      کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا