مطالعه‌ی رفتار پیچشی شمع‌های بتنی تقویت شده با آرماتور و ترک خورده

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 21

تعداد کلمات : 3000

مجله : Journal of the Chinese Institute of Engineers

انتشار : 1996

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 اکتبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1407 بازدید
11,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مطالعه‌ی رفتار پیچشی شمع‌های بتنی تقویت شده با آرماتور و ترک خورده در سوبسترای شن و ماسه

 چکیده  

در این مطالعه شیوه‌ی عددی المان محدود به منظور تجزیه تحلیل رفتار شمع‌های بتنی تقویت شده با آرماتور و ترک خورده ارائه شد. در این تحقیق، یک مدل چرخشی گشتاور سه بعدی پیچشی برای نمایش واکنش پیچشی اجزای شمع بتنی آرماتور بندی شده با حداکثر فشار پیچشی استفاده شد. دیگر اجزای شمع تحت رفتار پیچشی کشسان خطی مدل سازی گردید. استحکام پیچشی خاک در طول محور شمع با فنر غیر خطی نشان داده شد و همانند تابع هذلولی تعیین شده و به بخش میانی هر بخش شمع وارد گردید.. تابع با نتایج تجربی مقایسه گردید و نتایج خوبی بدست آمد. تحلیل‌های خطی و غیر خطی نشان که می‌توان تغییرات استحکام شمع را در صورت ترک خوردگی سیمان استفاده کرد(رفتار پیچشی شمع‌های بتنی تقویت شده).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Torsional Behavior Of Cracked Reinforced Concrete Piles In Sand

Abstract

A finite element numerical procedure for the analysis of torsional behavior of cracked reinforced concrete pile is proposed. A trilinear torque-twist model is used to represent the torsional response of the reinforced concrete pile element with maximum torsional stresses. The remaining part of the pile is modeled as a linear elastic torsional behavior. The soil torsional resistance along pile shaft is represented by the nonlinear springs, modeled as the hyperbolic function, acting at the midpoint of each pile element. The proposed hyperbolic function is compared against available experimental results and showed to be very satisfactorily. Both linear and nonlinear analyses were performed and showed the importance of taking into account the changing of pile stiffness once concrete has cracked.
دیدگاهتان را بنویسید