عنوان فارسی مقاله:رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین
چکیده
در طی دهه گذشته، آموزش عالی تعداد روز افزونی از مشکلات و اختلالات را تجربه کرده است. پشتیبانی دولت از دانشگاهها به شدت کاهش یافته است و تغییرات معنی دار و قابل توجهی در سیستمهای پشتیبانی مالی فدرال رخ داده است. هم چنین نیاز مبرمی به حسابداری و ثبت شواهد مربوط به ارزش آموزش دانشگاهی وجود دارد. دو نیروی مختل کننده در ظهوراموزش آنلاین و فشار های مالی دانشگاههای دولتی منجر به افزایش تعداد دورههای آموزشی از جمله دورههای کسب و کار و حسابداری آنلاین شده است. با رشد دورههای حسابداری آنلاین، برخی کیفیت آنها در خصوص دستورالعمل حسابداری چهره به چهره سنتی را زیر سؤال بردهاند. در حقیقت، نظر سنجی گالوپ، به این نتیجه رسیده است که حدود یک سوم پاسخگویان، برنامههای آنلاین را به صورت ” عالی یا خوب” ارزیابی یا رتبه بندی کردهاند (بیدول ۲۰۱۳). بسیاری از مربیان حسابداری به این سؤال با رویکردهای جدید آموزش حسابداری انلاین پاسخ میدهند. این رویکردها اغلب بر جمع اوری و ارزیابی دادههای جمع اوری شده از دانشجویان انلاین برای کسب اطلاعات در زمینه راهبردهای بهبود دهنده اثر بخشی کلاسهای حسابداری انلاین تاکید دارند. این مقاله مروری بر وضعیت فعلی و دیدگاههای آموزش حسابداری آنلاین با تاکید بر مکانیسمهای طراحی شده برای بهبود اثر بخشی آن دارد(رویکردهای جدید برای آموزش حسابداری آنلاین).