light box
امتیاز 2.74 ایده‌های قوی ساخت: ساخت فراتر از برنامه‌ی آموزشی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 8
تعداد کلمات : 4200
مجله : Journal of Innovation and Entrepreneurship
انتشار : 2016
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:ایده‌های قوی ساخت: ساخت فراتر از برنامه‌ی آموزشی

 چکیده

 در این مقاله، به جای در نظر گرفتن شیوه‌ی تطبیق متقیم فعالیت‌های سازنده و فناوری‌های تولید و ساخت با استانداردهای موجود و یا میزان پوشش محتوای کارامد، شبکه‌ای از ایده‌ها و چشم انداز های قوی را ارائه می‌کنم که ارتباط بسیار نزدیکی با ایده‌های دیگر، ایده‌های شخصی یادگیرنده دارد و برای حل مسائل مهم سودمند است. علاوه بر این، من استدلال می‌کنم که ایجاد محیط‌های یادگیری که در آن فراگیران با این ایده‌های قدرتمند روبرو می‌شوند و از آنها بهره می‌گیرند، به مربیان، مربیان، سرپرستان و طراحان متعهد هستند که متعهد به ایجاد فضایی برای یادگیرنده برای انتخاب‌های معنادار، جستجوی برنامه ریزی و کشف و همکاری باشند.، پروژه‌ای که کودکان را در ساخت اسباب بازی برای اعضای جامعه خود درگیر می‌کند، به طور خلاصه برای برجسته کردن امکانات و چالش‌های اجرای ویژگی‌های طراحی که تمرکز آن بر جذب دانش آموزان با ایده‌های قدرتمند است، مختصراً شرح داده شده است.

TITLE: The powerful ideas of making: building beyond the curriculum

Abstract

In this paper, rather than consider how fabrication technologies and maker activities can be directly matched to existing standards or allow for more efficient content coverage, I position making as a network of powerful ideas and perspectives that are highly connected to other ideas, personal and syntonic to the learner, and are immediately useful for solving problems of personal importance. Furthermore, I argue that creating learning environments where learners encounter and take ownership of these powerful ideas requires instructors, coaches, administrators, and designers that are committed to creating space for the learner to make meaningful choices, to tinker and explore, and to collaborate. Bots for Tots, a project that engages children in making toys for members of their community, is briefly described to highlight the affordances and challenges of implementing design features that focus on engaging learners with powerful ideas.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
    خـریـد محـصـول
    سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
    خـریـد محـصـول
    رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
    خـریـد محـصـول
    زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
    خـریـد محـصـول
    نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا