light box
امتیاز 2.58 بررسی تعامل و مشارکت طرفداران(هواداران) از طریق سایت های شبکه های اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 10500
مجله : International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی تعامل و مشارکت طرفداران(هواداران) از طریق سایت های شبکه های اجتماعی

 چکیده

 هدف – هدف این مقاله مفهوم‌سازی و اندازه‌گیری ساختار تعامل طرفداران از طریق سایت‌های شبکه اجتماعی (SNS) است.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد – یک روش چند مرحله‌ای برای ارزشیابی تعامل طرفداران پیشنهادی از طریق مدل SNS با سه ساختار مرتبه اول (روابط طرفدار با طرفدار، روابط تیم با طرفدار و ایجاد مشترک طرفداران) تکمیل شد. ابتدا، یک تجزیه و تحلیل اولیه از موارد پیشنهادی برای ثبت تعامل هوادار از طریق SNS از طریق بررسی تخصصی انجام شد. دوم، ارزیابی پایایی آیتم و روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی (CFA) تکمیل شد. در نهایت، CFA و مدل معادلات ساختاری بعدی برای بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی و آزمایش روابط بین سازه پیشنهادی با مقاصد رفتاری آنلاین و آفلاین انجام شد.
یافته‌ها – نتایج نشان‌دهنده ویژگی‌های روان‌سنجی خوب سازه‌های روابط هوادار با هوادار، روابط تیم با هوادار و ایجاد مشارکت هوادار است و این سه سازه به طور قابل‌توجهی با سازه مرتبه دوم تعامل طرفداران از طریق SNS مرتبط بودند. علاوه بر این، ساختار تعامل طرفداران از طریق SNS به طور قابل توجهی با اهداف رفتاری آنلاین و آفلاین مرتبط بود.
پیامدهای عملی – این یافته‌ها نشان می‌دهد که تیم‌ها باید از SNS برای تعامل با هواداران استفاده کنند، تا به طرفداران اجازه دهند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و طرفداران را در فرآیندهای خلق مشترک با هدف افزایش تعامل و متعاقب آن نیات رفتاری مثبت نسبت به تیم مشارکت دهند.
اصالت/ارزش – این مطالعه تحقیقات قبلی را با اندازه‌گیری تعامل طرفداران از طریق SNS به عنوان یک ساختار چند بعدی، و آزمایش تأثیر پیش‌بینی‌کننده آن بر نیات رفتاری آنلاین و آفلاین طرفداران گسترش می‌دهد. از این مطالعه می توان چندین پیشنهاد برای مطالعات آینده و استراتژی هایی برای افزایش مشارکت طرفداران گرفت(سایت های شبکه های اجتماعی).

Title: Examining fan engagement through social networking sites

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to conceptualise and measure the construct of fan engagement through social networking sites (SNS).
Design/methodology/approach – A multi-stage procedure was completed to validate the proposed fan engagement through SNS model with three first-order constructs ( fan-to-fan relationships, team-to-fan relationships and fan co-creation). First, a preliminary analysis of the proposed items to capture fan engagement through SNS was conducted through expert review. Second, an assessment of item reliability and construct validity was completed using confirmatory factor analysis (CFA). Finally, CFA and subsequent structural equation model were conducted to review the psychometric properties and to test the relationships between the proposed construct with online and offline behavioural intentions.
Findings – The results indicate good psychometric properties of the constructs of fan-to-fan relationships, team-to-fan relationships and fan co-creation, and these three constructs were significantly related with the second-order construct of fan engagement through SNS. Additionally, the construct of fan engagement through SNS was significantly related to both online and offline behavioural intentions.
Practical implications – These findings suggest that teams should use SNS to interact with fans, to allow fans to share experiences and to involve fans in co-creation processes aimed at increasing engagement and subsequent positive behavioural intentions towards the team.
Originality/value – This study extends previous research by measuring fan engagement through SNS as a multidimensional construct, and testing its predictive effect on fans’ online and offline behavioural intentions. Several suggestions for future studies and strategies for increasing fan engagement can be drawn from this study.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا