سبک های یادگیری و استفاده از شبکه های اجتماعی دانشجویان

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 14000

مجله : Learning and Individual Differences

انتشار : 2018

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2019
دسته بندی
تعداد بازدیدها
883 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:رابطه ی بین سبک های یادگیری و استفاده از شبکه های اجتماعی توسط دانشجویان

 چکیده

شبکه های اجتماعی آنلاین به بخش اجتناب ناپذیری از جامعه ی انسانی تبدیل شده اند. از آنجا که تعداد زیادی از دانشجویان بیشتر زمان خود را صرف مشارکت در شبکه های اجتماعی آنلاین می کنند، این ابزاری ارزشمند برای بهبود یادگیری دانشجویان است. برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی آنلاین در یادگیری موثر، تفاوت های فردی دانشجویان از حیث سبک یادگیری باید در نظر گرفته شود(سبکهای یادگیری واستفاده شبکه های اجتماعی). این مقاله یافته های مقدماتی مربوط به مطالعه ی سبک های یادگیری و تعاملات آن ها در سایت شبکه ی اجتماعی آنلاین، رابطه ی بین این دو و بحث های مربوط به شیوه ی استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی آنلاین برای بهبود یادگیری آن ها ارایه می کند. در این مقاله، تحقیقات در خصوص استفاده از سایت شبکه ی اجتماعی و شاخص سبک های یادگیری به ۳۷۹ دانشجو از پنج دانشکده ارایه شد(سبکهای یادگیری واستفاده شبکه های اجتماعی). تجزیه تحلیل بر روابط بین سبک های یادگیری دانشجویان و کاربرد شبکه های اجتماعی آنلاین متمرکز است. نتایج به مربیان در شیوه ی برنامه ریزی موثر از شبکه ی اجتماعی برای بهبود یادگیری دانشجویان کمک می کند.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 title: Investigating the impact of social media advertising features on customer purchase intention

Abstract

Social media is being increasingly used as a platform to conduct marketing and advertising activities. Organizations have spent a lot of time, money, and resources on social media ads. However, there is always a challenge in how organizations can design social media advertising to successfully attract customers and motivate them to purchase their brands. Thus, this study aims to identify and test the main factors related to social media advertising that could predict purchase intention. The conceptual model was proposed based on three factors from the extending Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT2) (performance expectancy, hedonic motivation, and habit) along with interactivity, informativeness, and perceived relevance. The data was collected using a questionnaire survey of 437 participants. The key results of structural equation modelling (SEM) largely supported the current model’s validity and the significant impact of performance expectancy, hedonic motivation, interactivity, informativeness, and perceived relevance on purchase intentions. This study will hopefully provide a number of theoretical and practical guidelines on how marketers can effectively plan and implement their ads over social media platforms.

دیدگاهتان را بنویسید