light box
امتیاز 2.93 اعتبار و عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر در بازارهای آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 33
تعداد کلمات : 11000
مجله : Journal of Business Venturing
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:اعتبار و عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر در بازارهای آنلاین: نقش تعدیل کننده ازدحام بازار

 چکیده  

اعتبار و شهرت نشان دهنده محرک مهم عملکرد سرمایه گذاری خطر پذیر است. این مقاله نشان می‌دهد که مزایای عملکردی شهرت به طور عمده به شرایط بازار سرمایه گذاری مشروط است. مطالعه‌ی ۷۹۷۰۸۷ معامله و تراکنش فروش توسط ۵۷۶۰ سرمایه گذاری خطر پذیر جدید در ۱۱۹ بازار آنلاین مبتنی بر پلتفرم، شواهد قوی ارائه می‌کند که نشان می‌دهد ازدحام بازار یا بازار سپاری باعث تضعیف رابطه‌ی بین شهرت و عملکرد می‌شود(سرمایه گذاری خطرپذیر در بازارهای آنلاین). سرمایه گذاری خطر پذیر از ۳۸ تا ۴۲ درصد شهرت، در صورت رقابت در بازار بدون ازدحام بهره مند می‌شود. با تفکیک مکانیسم‌های اصلی شهرت و اعتبار، این مطالعه امکان انجام پیش بینی‌های دقیق را در خصوص دلیل، زمان و شیوه‌ی بهره وری سرمایه گذاری از اعتبار می‌دهد(سرمایه گذاری خطرپذیر در بازارهای آنلاین).

Title: Reputation and new venture performance in online markets: The moderating role of market crowding

Abstract

 Reputation represents an important driver of new venture performance. This article shows that the performance benefits of reputation are substantially contingent on ventures' market conditions. My study of 797,087 sales transactions by 5760 new ventures in 119 platform-mediated online markets provides strong evidence that market crowding attenuates the reputation–performance relationship. Ventures benefit 38% to 42% more from a favorable reputation when they compete in an uncrowded (versus crowded) market. By disentangling the underlying mechanisms of reputation, my study allows for more accurate predictions about why, when, and how ventures benefit from reputation.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
تحلیل مقطعی در خصوص تاثیراجرای قانون روی اختلالات در دارایی مشهود تحت IFRS
خـریـد محـصـول
مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد
خـریـد محـصـول
عدم امنیت شغلی، عدالت رویه‌ای و اثرات تعدیل نیرو
خـریـد محـصـول
شیوه های کار انعطاف پذیر و جذابیت سازمانی در آلمان: نقش میانجی پشتیبانی
خـریـد محـصـول
اثرات همسال در تصمیمات افشای شرکتی
خـریـد محـصـول
ارزشگذاری دارایی چند منظوره برای زیرساخت عمرانی: همسوسازی رویکرد های ارزش گذاری
خـریـد محـصـول
وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه
خـریـد محـصـول
روابط برند-مصرف کننده در محصولات ورزشی و قصد بازخرید
خـریـد محـصـول
دکترین نخستین فروش مالکیت فکری و خط مشی در برابر محدودیت های بیگانگی
خـریـد محـصـول
هدف گذاری تورم در اقتصادهای نوظهور با تورم بالا: درسهایی درباره قوانین و ابزارها
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا