عنوان فارسی مقاله:رضایت مشتری و سرویس های دستگاه خودپرداز (ATM): مرور منابع
چکیده
هدف از این مطالعه شناسایی شکاف های موجود در منابع در زمینه رضایت مشتری و استفاده از خدمات دستگاه های فروش دستگاه خودپرداز در نیجریه است. این تحقیق با تحقیقات علمی که رضایت مشتری را در سه بعد ۱) برآوردن نیاز ۲) عملکرد قطع مصرف ۳) مدل رفتار مصرف کننده که در طول زمان تغییر می کند ، فرض می کند. برخی از محققان میزان رضایت را از طریق؛ امنیت ، سرعت ، سهولت استفاده ، راحتی ، سودمندی ، دسترسی و غیره بررسی کردند. با این حال ، این مطالعه دستگاه های ای تی ام را به عنوان یک دستگاه مخابراتی کامپیوتری تأیید می کند که امکان انجام معاملات مالی را به صورت عمومی توسط مشتری فراهم می کند. بنابراین ، این مطالعه نتیجه می گیرد که یافته های تحقیقات قبلی ناسازگار یا ترکیبی است ، از این رو ، هیچ یک از تحقیقات منابع را در زمینه رضایت مشتری و خدمات دستگاه خودپرداز مرور نمی کند(سرویس های دستگاه خودپرداز).