تراکم یا انباشت سفارش فروش و مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 38

تعداد کلمات : 13000

مجله : Advances in Accounting

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
10 آگوست 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1325 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تراکم یا انباشت سفارش فروش و مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی

 چکیده  

 ما به بررسی اثر تراکم و انباشت سفارش فروش، که شاخص مهم عملکرد شرکت است بر روی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت (CSR) پرداختیم (که به صورت عملکرد CSR مسئولانه و غیر مسئولانه اندازه گیری می‌شود). ما از دیدگاه‌های دسترسی منابع و ذی نفعان CSR برای توسعه‌ی فرضیه‌های خود استفاده می‌کنیم. تحت دیدگاه ذی نفعان، رابطه‌ی مثبت بین تراکم سفارش فروش و عملکرد CSR مشاهده شد. تحت نظریه‌ی دسترسی به منابع، این رابطه، منفی است. شواهد تجربی ما یک رابطه‌ی مثبت معنی دار را بین تراکم سفارش فروش و عملکرد CSR غیر مسئولانه نشان می‌دهد به طوری که شرکت‌های با تراکم سفارش بالاتر عملکرد CSR کل کمتر را نشان می‌دهد. این شواهد با دیدگاه دسترسی به منابع مبنی بر این که مشارکت در فعالیت‌های CSR نیازمند مصرف منابع ارزشمند شرکت است و شرکت‌های با منابع محدود، بعید است که در طرح‌های CSR سرمایه گذاری کنند همخوانی دارد. شرکت‌های با سطوح بالاتر سفارش فروش بر ارائه یاین سفارشات تاکید می‌کنند و قادر به تخصیص منابع به CSR نمی‌باشند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Sales order backlog and corporate social responsibility

Abstract

We examine the impact of sales order backlog, an important leading indicator of firm performance, on corporate social responsibility (CSR) performance (measured as responsible and irresponsible CSR performance). We rely on the stakeholder and resource availability views of CSR to develop our hypotheses. Under the stakeholder view, we posit a positive relation between sales order backlog and CSR performance. Under the resource availability view, we posit this relationship to be negative. Our empirical evidence shows a significant positive relation between order backlog and irresponsible CSR performance, suggesting that firms with higher order backlog demonstrate lower overall CSR performance. This evidence is consistent with the resource availability view that engaging in CSR activities consumes valuable firm resources, and thus, firms with limited resources are less likely to invest in CSR initiatives. Firms with high levels of unfulfilled sales orders must focus on fulfilling those orders, and may not be able to devote resources to CSR.

دیدگاهتان را بنویسید