light box
امتیاز 3.00 شناسایی شاخص‌های کیفیت در سیستم حمل و نقل اتوبوس مدرسه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 22
تعداد کلمات : 10000
مجله : Tourism Management
انتشار : 2017
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:شناسایی شاخص‌های کیفیت در سیستم حمل و نقل اتوبوس مدرسه

 چکیده

 حمل و نقل مدرسه یک مسئله مهم و ویژه برای جامعه است زیرا مربوط به یک گروه سنی بسیار حساس می‌باشد. بنابراین، طراحی مناسب و نیز ارائه ایمنی حداکثر برای دانش آموزان، از اقدامات ضروری‌ای هستند که بایستی برای عملکرد یکنواخت و پایدار یک جامعه بایستی در نظر گرفته شوند. در طی سال‌های گذشته، تحقیقات در این زمینه توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا هدف این تحقیقات شناسایی ویژگی‌های خاص مؤثر بر سیستم حمل و نقل مدرسه و تعیین عوامل مؤثر بر سطح خدمات ارائه شده است. این مقاله به بررسی عوامل کیفی مؤثر بر خدمات سیستم حمل و نقل اجرا شده توسط اتوبوس‌های مدرسه می‌پردازد. در ابتدا و به منظور شناسایی این عوامل، تحقیقات منابع بین المللی در خصوص حمل و نقل مدرسه نشان می‌دهد که اطلاعات مربوطه ناقص بوده و مستند نیست. دوم و به منظور تعریف مهم‌ترین عوامل کیفی و ارزیابی سیستم حمل و نقل مدرسه، یک پرسش نامه به والدین دانش آموزان دبیرستان‌های خصوصی تسالونیکی داده شد. در نهایت، نتایج تحقیق تحلیل شده و عواملی که بایستی در سیستم حمل و نقل موجود اصلاح شوند شناسایی شدند. به علاوه، یک شاخص رضایت از حمل و نقل مدرسه تخمین زده شد و با استفاده از تحلیل رگرسیون خطی، عوامل مؤثر بر آن تعیین شد. تعریف شاخص رضایت به بخش سیستم حمل و نقل مدرسه امکان اولویت بندی مداخلات لازم را داده اثر رضایت کاربر از این مداخلات را نشان می‌دهد(سیستم حمل و نقل اتوبوس مدرسه).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مطالعه ی بازاریابی گردشگری
خـریـد محـصـول
انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
خـریـد محـصـول
بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
خـریـد محـصـول
تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
خـریـد محـصـول
سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
خـریـد محـصـول
کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
خـریـد محـصـول
آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
خـریـد محـصـول
چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
خـریـد محـصـول
تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
خـریـد محـصـول
اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا