عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل شاخص های موفقیت در یادگیری آنلاین
چکیده
این مقاله به بررسی تأثیر ویژگی های شخصیتی ، سبک های یادگیری ، جنسیت و عوامل دوره آنلاین (دشواری دوره ، وابستگی گروهی ، مطالب ارائه شده و غیره) در موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره های آنلاین و میزان موفقیت کلی آنها از طریق کلاس های سنتی می پردازد. عملکرد دانش آموزان در محیط یادگیری آنلاین هنوز تصور جدیدی است و تعداد زیادی از جزئیات هنوز ناشناخته است ، در تضاد کامل با جزئیات شناخته شده در مورد روشهای یادگیری سنتی. انواع مختلف یادگیرندگان به دوره های آنلاین و سنتی پاسخ متفاوتی می دهند. یک مطالعه موردی انجام شد که در آن از دانش آموزان خواسته شد در طول یک ترم در دو دوره آنلاین با سطوح دشواری متفاوت شرکت کنند. از تحلیل واریانس یک طرفه برای تعیین عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویانی که در دوره های آنلاین شرکت می کنند و همچنین برای موفقیت کلی تحصیلی آنها استفاده شده است ، استفاده شد. یافته های حاصل از مطالعه موردی نشان می دهد که نمرات دانش آموزان دختر کمی بهتر است ، دشواری درس بر نتایج آزمون تأثیر می گذارد ، دانش آموزان هیجانی بیشتر مستعد محیط های آنلاین هستند و تشخیص سبک های یادگیری در کلاس های آنلاین دشوارتر است(شاخص های موفقیت در یادگیری).