light box
امتیاز 2.58 تجزیه و تحلیل شاخص های موفقیت در یادگیری آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 7800
مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل شاخص های موفقیت در یادگیری آنلاین

 چکیده

این مقاله به بررسی تأثیر ویژگی های شخصیتی ، سبک های یادگیری ، جنسیت و عوامل دوره آنلاین (دشواری دوره ، وابستگی گروهی ، مطالب ارائه شده و غیره) در موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره های آنلاین و میزان موفقیت کلی آنها از طریق کلاس های سنتی می پردازد. عملکرد دانش آموزان در محیط یادگیری آنلاین هنوز تصور جدیدی است و تعداد زیادی از جزئیات هنوز ناشناخته است ، در تضاد کامل با جزئیات شناخته شده در مورد روشهای یادگیری سنتی. انواع مختلف یادگیرندگان به دوره های آنلاین و سنتی پاسخ متفاوتی می دهند. یک مطالعه موردی انجام شد که در آن از دانش آموزان خواسته شد در طول یک ترم در دو دوره آنلاین با سطوح دشواری متفاوت شرکت کنند. از تحلیل واریانس یک طرفه برای تعیین عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشجویانی که در دوره های آنلاین شرکت می کنند و همچنین برای موفقیت کلی تحصیلی آنها استفاده شده است ، استفاده شد. یافته های حاصل از مطالعه موردی نشان می دهد که نمرات دانش آموزان دختر کمی بهتر است ، دشواری درس بر نتایج آزمون تأثیر می گذارد ، دانش آموزان هیجانی بیشتر مستعد محیط های آنلاین هستند و تشخیص سبک های یادگیری در کلاس های آنلاین دشوارتر است(شاخص های موفقیت در یادگیری).

Title: Analysis of Success Indicators in Online Learning

Abstract

 This article examines the impact of personality traits, learning styles, gender, and online course factors(course difficulty, group affiliation, provided materials, etc.) in the academic success of students taking online courses and their overall success rate through traditional classes. Students’ performance in theonline learning environment is still a new perception, and a fair numbers of details are still unknown, in stark contrast to the details known in regard to traditional learning methods. Different types of learners respond differently to online and traditional courses. A case study was performed in which students were asked to attend two online courses, with different difficulty levels, during one semester. One-way analysis of variance was used to determine which factors are significant for the academic performance of students taking online courses, as well as for their overall academic success. Findings from the case study indicate that female students score slightly better, course difficulty has impact on test results, emotional students are more susceptible to online environments, and learning styles aremore difficult to identify in online classes.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
    خـریـد محـصـول
    اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
    خـریـد محـصـول
    فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
    خـریـد محـصـول
    ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
    خـریـد محـصـول
    کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
    خـریـد محـصـول
    پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
    خـریـد محـصـول
    آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
    خـریـد محـصـول
    چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
    خـریـد محـصـول
    ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
    خـریـد محـصـول
    کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا