light box
امتیاز 2.65 شرایط فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) حول فضای سایبری؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 27
تعداد کلمات : 18000
مجله : Journal of Business Venturing
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله: شرایط فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) حول فضای سایبری؟ نوآوری های دیجیتال چگونه در  دنیای مجازی بین المللی سازی می شوند

 چکیده

 این مقاله  به تحلیل  عوامل برجسته ی موثر بر  سرعت درونی سازی  نوآوری های دیجیتال با  پایش  نفوذ بین المللی ۱۲۷ اپلیکیشن  در   اپل استور  می پردازد. اگرچه اپ ها یا برنامه ها  در سراسر جهان از طریق پلتفرم های آنلاین قابل دسترس هستند، نفوذ بین المللی آن ها  هنوز تحت فواصل    فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی  و اقتصادی(CAGE) است که به عنوان موانع پذیرش کاربر   برای درونی سازی اپلیکیشن عمل می کنند. تولید کنندگان  برنامه ها  بر  موانع فوق بر استفاده از استراتژی های سمت تقاضای کارران در هم آفرینی ارزش  غلبه می کنند(شرایط فرهنگی حول فضای سایبری). ما به بهبود درک فرایند درونی سازی در محیط دیجیتال  کمک کرده و  چشم انداز سمت تقاضا را برای   تقویت تحقیقات کارافرینی بین المللی توسعه می دهیم.

TITLE: The CAGE around cyberspace? How digital innovations internationalize in a virtual world

Abstract

This paper analyzes some salient factors affecting the internationalization speed of digital innovations by tracking international penetrations of 127 apps at Apple's app store. Although apps are globally available via online platforms, their international penetration is still subject to cultural, administrative, geographic, and economic (CAGE) distances that act as user adoption barriers to impede app internationalization. App developers may overcome these barriers by employing the demand-side strategies of engaging users in value co-creation. We contribute to an improved understanding of internationalization process in a digital context and also extend demand-side perspective to inform international entrepreneurship research.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
    خـریـد محـصـول
    سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
    خـریـد محـصـول
    رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
    خـریـد محـصـول
    زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
    خـریـد محـصـول
    نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا