شرایط فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) حول فضای سایبری؟

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 18000

مجله : Journal of Business Venturing

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1301 بازدید
33,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله: شرایط فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی و اقتصادی(CAGE) حول فضای سایبری؟ نوآوری های دیجیتال چگونه در  دنیای مجازی بین المللی سازی می شوند

 چکیده

 این مقاله  به تحلیل  عوامل برجسته ی موثر بر  سرعت درونی سازی  نوآوری های دیجیتال با  پایش  نفوذ بین المللی ۱۲۷ اپلیکیشن  در   اپل استور  می پردازد. اگرچه اپ ها یا برنامه ها  در سراسر جهان از طریق پلتفرم های آنلاین قابل دسترس هستند، نفوذ بین المللی آن ها  هنوز تحت فواصل    فرهنگی، مدیریتی، جغرافیایی  و اقتصادی(CAGE) است که به عنوان موانع پذیرش کاربر   برای درونی سازی اپلیکیشن عمل می کنند. تولید کنندگان  برنامه ها  بر  موانع فوق بر استفاده از استراتژی های سمت تقاضای کارران در هم آفرینی ارزش  غلبه می کنند(شرایط فرهنگی حول فضای سایبری). ما به بهبود درک فرایند درونی سازی در محیط دیجیتال  کمک کرده و  چشم انداز سمت تقاضا را برای   تقویت تحقیقات کارافرینی بین المللی توسعه می دهیم.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: The CAGE around cyberspace? How digital innovations internationalize in a virtual world

Abstract

This paper analyzes some salient factors affecting the internationalization speed of digital innovations by tracking international penetrations of 127 apps at Apple's app store. Although apps are globally available via online platforms, their international penetration is still subject to cultural, administrative, geographic, and economic (CAGE) distances that act as user adoption barriers to impede app internationalization. App developers may overcome these barriers by employing the demand-side strategies of engaging users in value co-creation. We contribute to an improved understanding of internationalization process in a digital context and also extend demand-side perspective to inform international entrepreneurship research.

 
    دیدگاهتان را بنویسید