light box
امتیاز 2.93 چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 34
تعداد کلمات : 12500
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان: مطالعه‌ی مربوط به صنعت مهمان نوازی (هتل داری)

 چکیده  

 این تحقیق، با ایجاد یک چارچوب مفهومی برای شناسایی ابعاد کلیدی برندینگ کارکنان در زمینه‌ی صنعت هتل داری و مهمان نوازی هند که در مطالعات پیشین نادیده گرفته شده است، به غنی شدن منابع و مطالعات کمک می‌کند. یک رویکرد مبتنی بر نظر سنجی در نمونه‌ی شامل ۴۲۱ کارمند ارتباط با مشتری در ده هتل زنجیره‌ای لوکس، در پنج مقصد گردشگری شمال هند، استفاده شده است. هدف اصلی این مطالعه، سنجش دیدگاه‌های کارکنان در خصوص تلاش‌های مدیریت برند داخلی و خارجی توسط هتل‌های زنجیره‌ای لوکس می‌باشد. بنابراین، مدل مفهومی از طریق تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از تحلیل ساختار همزمان (AMOS 20) طراحی و تست شد. پس از مرور منابع و انجام تحقیقات تجربی، این مطالعه، برندینگ کارکنان را به صورت سازه‌ی انعکاسی مرتبه اول پنج بعدی یعنی مدیریت منابع انسانی ادراک شده‌ی برند محور، ارتباطات برند داخلی ادراک شده، رهبری تحول گرایانه ی اختصاصی برند ادراک شده، پشتیبانی برند محور ادراک شده و اعتبار برند خارجی ادراک شده اعتبارسنجی می‌کند. در نهایت، بحث، اهمیت تحقیق، محدودیت و دستور العمل های آینده ارائه می‌شود.

Title: A conceptual framework for identifying key employee branding dimensions: A study of hospitality industry

Abstract

The current research adds to the employee branding literature by building a conceptual framework to identify key employee branding dimensions in the context of the Indian hospitality industry that has been overlooked by the previous literature.Asurvey-basedapproachisemployedonasampleof421customercontact employees of the top ten luxury chain hotels, operating in five major tourist destinations of Northern India. The main thrust of the study is to gauge employees’ perspectives concerning internal and external brand management efforts pursued by luxury chain hotels. Thus, a conceptual model was designed and tested through confirmatory factor analysis using Analysis of Moment Structures (AMOS v. 20). After reviewing the extant literature and conducting an empirical investigation, the study validates employee branding as a five-dimensional first-order reflective construct namely perceived brand-centred human resource management, perceived internal brand communication, perceived brand-specific transformational leadership, perceived brand oriented support and perceived external brand prestige. The paper concludes with discussion, implications, provides limitations and directions for further research.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
جنسیت در مطالعات ترجمه سمعی بصری
خـریـد محـصـول
زبان‌های اقلیت، برنامه ریزی زبان و ترجمه‌ی سمعی بصری
خـریـد محـصـول
کوید۱۹(COVID-19) و ترومبوآمبولی اندام اصلی: تظاهرات و علایم در سیستم های قلبی عروقی
خـریـد محـصـول
COVID-19 و سلامت روان در برزیل: علایم روانی و روانپزشکی در جمعیت عمومی
خـریـد محـصـول
تشخیص کوید-۱۹(COVID-19)- مرور اجمالی بر روش های فعلی
خـریـد محـصـول
کوید-۱۹(COVID-19) در محیط
خـریـد محـصـول
ترجمه سمعی بصری و موسیقی عامه پسند
خـریـد محـصـول
برهمکنش محاوره‌ای و گفتمان در ترجمه‌ی سمعی بصری: گفت و گوی فی البداهه
خـریـد محـصـول
میزان اطمینان از بیماری کرونا ویروس جدید (COVID-19) در ژاپن
خـریـد محـصـول
مدل سازی و پیش بینی ARIMA از شیوع COVID-19 با الگوی نامنظم
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا