light box
امتیاز 3.46 رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری: نقش ارزش افزوده تجربی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 44
تعداد کلمات : 11000
مجله : Journal of Retailing and Consumer Services
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری: نقش ارزش افزوده تجربی توسط نیرو های فروش

 چکیده

بر اساس تئوری مبتنی بر منابع و مدل ارزش تجربی، هدف این مقاله،بررسی نقش واسطه ای ارزش افزوده تجربی توسط  فروشنده در رابطه بین شهرت  نیروی فروش ادراک شده و رفتار مشتری است. یک پرسش نامه ایجادگردید و داده ها از ۲۲۹ مشتری خدمات رسانی شده توسط فروشندگان مالی که در شعبات ۵ بانک در کانادا کار می کردند جمع اوری شد.  مدل سازی معادله ساختاری برای ارزیابی  تجربی مدل تحقیق پیشنهادی استفاده شد. نتایج تجربی نشان داد که دو بعد ارزش تجربی- مزایای اقتصادی و بازدهی خدمات تا حدودی  نقش  واسطه ای  در رابطه بین شهرت ادراک شده  فروشنده و وفاداری مشتری نسبت به فروشنده و  سهم کیف پول مشتری ایفا می کند. با این حال، تعامل لذت بخش تنها عامل واسطه ای در رابطه بین  شهرت فروشنده و وفاداری مشتری است. پیامد های مدیریتی نیز  بررسی می شوند(شهرت نیروی فروش و رفتاری مشتری).

 Title: Relationship between sales force reputation and customer behavior:
Role of experiential value added by sales force

Abstract

Based on the resource-based view theory and the experiential value model, this paper aims to investigate how experiential value added by the salesperson mediates the relationship between perceived salesperson reputation and customer behavior. A questionnaire is constructed, and data are collected from 229 customers served by financial salespeople working in five bank agencies in Canada. Structural equation modeling was employed to assess the proposed research model empirically. The empirical results revealed that the two dimensions of experiential value – economic benefit and service productivity – partially mediated the relationship between perceived salesperson reputation and both customer loyalty towards the salesperson and customer share of wallet. However, enjoyable interaction mediates only the relation among salesperson reputation and customer loyalty. The managerial implications are addressed.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
خـریـد محـصـول
گزارش ارزش و عملکرد شرکت
خـریـد محـصـول
اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
خـریـد محـصـول
چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
خـریـد محـصـول
تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
خـریـد محـصـول
پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
خـریـد محـصـول
آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
خـریـد محـصـول
مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
خـریـد محـصـول
تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
خـریـد محـصـول
افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا