light box
امتیاز 2.58 ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 26
تعداد کلمات : 8700
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه: مطالعه موردی هتل رجنسی از ۲۰۰۵-۲۰۰۹

 چکیده

  این تحقیق به دنبال ارزیابی چالش هایی است که صنعت گردشگری و مهمان نوازی زیمبابوه در طول دوره (۲۰۰۹-۲۰۰۵) با آن مواجه بوده است. اهداف اصلی این تحقیق شامل ارزیابی میزان تأثیر موقعیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی، قانونی و زیست‌محیطی زیمبابوه بر صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی در زیمبابوه و ارزیابی اثربخشی ابزارهای بازاریابی فعلی برای ارتقای مؤثرتر محصولات گردشگری است. این محقق همچنین به بررسی تأثیرات تغییر در عملکرد صنعت گردشگری بر جامعه می‌پردازد و ابزارهای پایدار برای تقویت گردشگری در زیمبابوه را شناسایی می‌کند. محقق برای جمع آوری داده ها از طرح های تحقیق اکتشافی و طرح های تحقیق توصیفی استفاده کرده است. در اجرای پژوهش، پرسشنامه‌هایی بین کارکنان و مدیریت توزیع شد، ضمن اینکه برای جمع‌آوری داده‌های مرتبط با موضوع مورد مطالعه، با مدیریت نیز مصاحبه شد. سایر اطلاعات از طریق تحقیقات رومیزی در قالب گزارش های مالی ماهانه، یادداشت های اطلاعاتی، کتاب های درسی و سایر اسناد مرتبط شرکت جمع آوری شد. یافته‌های این تحقیق نشان داد که صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی در زیمبابوه تحت تأثیر فعالیت‌های وابسته به رویدادهای سیاسی رخ داده در دوره مورد بررسی قرار گرفته است که تأثیرات آن بر اقتصاد تأثیر مستقیم دارد که تأثیر مستقیمی بر صنعت گردشگری و مهمان‌نوازی دارد(صنعت گردشگری و هتلداری).

Title: An Evaluation of the Challenges Faced by the Tourism and Hospitality Industry in Zimbabwe: A Case Study of Regency Flamboyant Hotel from 2005-2009

  Abstract

 This research seeks to evaluate the challenges that the Zimbabwean tourism and hospitality industry faced during the period (2005-2009). The main objectives of the research involves assessing how far the Zimbabwean political, economic, social, technological, legal and ecological situations affected the tourism and hospitality industry in Zimbabwe and evaluating the effectiveness of current marketing tools for more effective promotion of tourist products. The researcher also investigates on the effects of a change in the tourism industry performance on society and identified sustainable means of boosting tourism in Zimbabwe. The researcher used exploratory research design and descriptive research designs to enable the data collection. In conducting the research questionnaires were distributed to employees and management, while the management was also interviewed to gather relevant data on the topic under study. Other information was collected through desktop research in the form of monthly financial reports, information memorandums, text books and other relevant company documents. Findings from the research indicated that the tourism and hospitality industry in Zimbabwe has been affected by the activities hinging on political events that transpired during the period under review its effects cascaded to the economy which has the direct bearing on the tourism and hospitality industry.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    کنترل مقیاس های زمانی برای انتقال الکترون از طریق پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    شناسایی کربوهیدرات های کمپلکس توسط پروتئین ها
    خـریـد محـصـول
    پهپادهای هوشمند به عنوان ایستگاه های پایه برای بهبود عملیات شبکه تلفن همراه
    خـریـد محـصـول
    BlockHDFS: سیستم فایل توزیع شده هادوپ یکپارچه
    خـریـد محـصـول
    رفتار خمشی ستون های RC توخالی دایره ای با تعداد کم حلقه های داخلی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر توانایی مدیر، سیاست حداقل دستمزد و اندازه شرکت بر عملکرد شرکت
    خـریـد محـصـول
    بررسی میزان اکسید نیتریک بازدم فراکشنال بینی (FENO) در کودکان مبتلا به رینیت آلرژیک
    خـریـد محـصـول
    اختلالات بویایی در سندرم پس از حاد COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اثرات رژیم غذایی مدیترانه ای سنتی در رینوسینوزیت حاد عود کننده دوران کودکی
    خـریـد محـصـول
    “بیایید در مورد ریاضی بحث کنیم”؛ تأثیر درس‌های حل مسئله بر بحث‌های ریاضی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا