light box
امتیاز 2.93 طراحی ماژول‌ها برای یادگیری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 28
تعداد کلمات : 5600
مجله : Dublin Institute of Technology
انتشار : 2005
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:طراحی ماژول‌ها برای یادگیری

 چکیده  

 در طی ۵۰ سال گذشته، آموزش سطح سوم توسعه یافته و متنوع‌تر شده است و تقاضا و انتظاراتی که نسبت به مؤسسات آموزش عالی ایجاد شده است به شدت افزایش پیدا کرده است و با تغییراتی در توده‌های دانشجویان و افزایش فشار دولت بر هزینه، روش‌ها و نتایج همراه بوده است. برای کارکنان آکادمیک، افزایش فشار از طریق افزایش بار آموزش و تدریس، نیازهای در حال رشد مدیریتی و گزارش دهی و فشار ها برای توسعه و تقویت پروفیل تحقیقاتی آن‌ها وجود داشته است. نظر سنجی‌های انجام شده در میان کارکنان آکادمیک به طور پیوسته گزارش می‌کنند که آموزش یک منبع پاداش می‌باشد با این حال کارکنان خاطر نشان می‌کنند که ساعات کاری طولانی است و آن‌ها بایستی با گروه‌های متنوعی از دانش آموزان سرو کار داشته باشند (مک اینس، ۲۰۰۰). در عین حال، آن‌ها خواهان بهبود و نوسازی روش‌های خود با طراحی و ارائه دوره‌های آموزشی و ماژول‌های مؤثر می‌باشند. افزایش اندازه و تنوع گروه دانش آموزان بر فرایند طراحی دروس و دوره‌های آموزشی اثر گ گذاشته است. بیگس (۱۹۹۹) پیشنهادات ارزشمندی را برای راهبردهای طراحی دروس با توجه به افزایش جمعیت دانش اموزان ارائه کرده است و نایت (۲۰۰۲) پیشنهاد کرده است که دوره‌های آموزش عالی بایستی برای بیشینه سازی شانس این که یاد گیرنده‌ها، انسجام، پیشرفت و یادگیری عمیق را تجربه کنند طراحی شوند(طراحی ماژول‌ها برای یادگیری).

Title: Designing Modules for Learning

Abstract

 During the past fifty years third level education has expanded and diversified and the demands and expectations being placed on Higher Education Institutions are now formidable, with changes in the student body and increased pressure from government on costs, procedures and results. For academic staff, there are increased pressures through increased teaching loads, growing reporting and administrative requirements and pressure to develop and strengthen their research profile. Amongst academic staff surveys consistently report that teaching is a source of reward but staff say that they are working longer hours and dealing with a more diverse student group (McInnis, 2000). At the same time, they still wish to improve and innovate their practice by designing and delivering effective courses and modules. The increased size and diversity of the student group has impacted on the process of course design. Biggs (1999) offers valuable suggestions for course design strategies in the context of a growing student population and Knight (2002) argues for courses in higher education to be designed in order to maximize the chance that learners will experience coherence, progression and deep learning.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا