light box
امتیاز 2.65 عاطفه، از خود بیگانگی و عدم لطافت: چرا برای دانش آموزان خود، آواز می‌خوانم">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 10
تعداد کلمات : 5200
مجله : Emotion, Space and Society
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

 عنوان فارسی مقاله:عاطفه، از خود بیگانگی و عدم لطافت: چرا برای دانش آموزان خود، آواز می‌خوانم (یک ملاحظه‌ی غیر بازنمودی)

 چکیده

 من و دانش آموزان به مطالعه‌ی شعر پرداخته و در مورد نمایش سودمند کلام و معنی بحث می‌کنیم: شیوه‌ای که در آن، نفس، لحن و ریتم روی تجربه‌ی گوینده و تعامل شنونده با ویژگی‌های هیجانی و زنده‌ی بن مایه‌ی شعر اثر می‌گذارد. به عنوان مثال، ما به شعر جانی کش با عنوان اوج گرفتن سام مک گی گوش می‌دهیم و روی گرمی سبک سخن او تفکر و تأمل می‌کنیم و همچنین متوجه می‌شویم که چگونه آهنگ و ریتم او به درک شعر به عنوان یک رویداد اجتماعی کمک می‌کند گویی که کشف کنندگان طلا، که دور آتش ترانه می‌خوانند آن را به زبان می‌آورند(عاطفه، ازخود بیگانگی و عدم لطافت). پس از گوش دادن به سایر نمونه‌های شعر تجسم یافته، نظیر شعرهای لانگستون هافس، مایا انگلو و اوشن وانگ، من از دانشجویان خود می‌پرسم تا در نظر بگیرند که آیا معنی شعر، همان چیزی است که در کلمات وجود دارد یا خیر و آیا از طریق ماهیت غیر قابل پیش بینی بیان انسان شکل می‌گیرد: به عبارت دیگر، من می‌پرسم که آیا شعر معنای متفاوتی دارد یا خیر؟ و سپس، نسخه‌هایی را از شعر برتولت برشت با عنوان”اجازه نده کسی تو را فریب دهد” توزیع کرده و پس از دادن فرصتی به دانش جویانم برای مطالعه‌ی این شعر، نفس عمیقی کشیده و شعر را به صورت ترانه می‌خوانم. با این حال، این ترانه مملو از ترسی است که موجب تضعیف عمل می‌شود: من لحظه‌ای احساس لرز و گم شدن به دلیل جریان سریع خون در سرم می‌شوم گویی که قرار بوده جایی باشم و و این کار را نکرده‌ام. در واقع من نمی‌توانم نام آن را بگویم و نمی‌توانم درک کنم که در عمل ترانه خواندن، چه اتفاقی افتاده است. اگرچه من این شعر را قبلاً در شرایط مشابه خوانده‌ام، ولی برای لحظه‌ای هرگز آمادگی باز کردن دهانم را نداشتم. در واقع، من نمی‌دانم که در کجا باید چشمانم را ببندم و بدنم احساس غریبی می‌کند، زیرا استراحت موقت  و کنار گذشتن الگوهای عادی زندگی کلاسی،    آرام بخش است. با این حال، این تجزیه در  صدا و آهنگ  فرصتی را برای در نظر گرفتن آسیب پذیری های زندگی تحصیلی فراهم می‌کند.

TITLE: Affect, alienation, and awkwardness: Why I sing to my students (a non-representational consideration)

Abstract

We've been studying poetry, my students and I, and discussing the productive play of orality and meaning: the ways in which in breath and tone and rhythm can affect a speaker's experience and listener's engagement with the emotional and lived qualities of poetic material. As an example, we listen to Johnny Cash's recitation of Robert Service's poem “The Cremation of Sam McGee,” and reflect on the warmth of his style of speech, and how his cadence contributes to an understanding of the poem as a social event, as if it was actually being shared with prospectors in the gold rush around a campfire. After listening to other examples of poetry embodied, such as readings by Langston Hughes, Maya Angelou, and Ocean Vuong, I ask my students to consider if poetic meaning is something that exists in the words themselves, or if it is also somehow shaped through the unpredictable nature of human expression: If expressed differently, I ask, does a poem mean differently? I then distribute copies of Bertolt Brecht's “Let No One Deceive You,” and after giving my students a chance to read through this poem on their own, I take a deep breath and sing the poem into song. However, this singing appears imbued with a fear that betrays the act: I feel a little shaky and momentarily lost, with a sudden rush of blood to my head, as if I'm not supposed to be where I am and shouldn't be doing what I'm doing. It's a feeling I cannot name and cannot grasp, which happens in the act of singing apart from thinking. Even though I've sung this poem before in similar circumstances, I'm never quite ready for the moment my mouth opens.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
    خـریـد محـصـول
    گزارش ارزش و عملکرد شرکت
    خـریـد محـصـول
    اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
    خـریـد محـصـول
    چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
    خـریـد محـصـول
    تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
    خـریـد محـصـول
    پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
    خـریـد محـصـول
    آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
    خـریـد محـصـول
    تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
    خـریـد محـصـول
    افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا