عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل موثر بر افزایش موفقیت بازاریابی: اهمیت تبادل دانش و اطلاعات تلویحی میان بخش فروش و بازاریابی
چکیده
شرکتها و سازمانهای برجسته، با توجه به تغییرات در بازار، استراتژیهای بازاریابی خود را تغییر میدهند. پوشش دهندگان مرزی، از جمله افراد فروشنده، نقش حیاتی در بهبود دانش بازار به دلیل توانایی قرار گیری در داخل شبکههای اجتماعی بیرون از سازمان دارند. با این حال، اگر پوشش دهندگان مرزی این اطلاعات را داشته باشند، نمیتوانند از آن در افزایش عملکرد شرکت استفاده کنند. این مقاله در صدد مطالعهی مبادلهی اطلاعات تلویحی میان بخش فروش و بازاریابی و قابلیت افزایش موفقیت بازاریابی از جمله نوآوری طرح بازاریابی، اثربخشی و راندمان نسبی است. همچنین، این مطالعه با بررسی اثر ۵ فاکتور مؤثر روی مبادلهی دانش ضمنی، راهنمایی را به مدیران فروش و بازاریابی برای افزایش تبادل دانش ارائه میکند(عوامل موثر بر افزایش موفقیت بازاریابی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.