light box
امتیاز 2.58 عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در سرویس اپلیکیشن تحویل غذا در تایلند">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15
تعداد کلمات : 4800
مجله : Journal of Asian Finance, Economics and Business
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده در سرویس اپلیکیشن تحویل غذا در تایلند

 چکیده

  این مطالعه عوامل مؤثر بر وفاداری خدمات اپلیکیشن تحویل غذا (FDA) در تایلند را بررسی می کند. این مطالعه از روش تحقیق کمی با روش نمونه‌گیری غیراحتمالی برای استخراج ۵۱۰ نمونه FDA از کاربران FDA در تایلند استفاده می‌کند. برای جمع‌آوری داده‌ها از نمونه‌ها، از پرسشنامه‌های آنلاین با ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۸۸۶ به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد. با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، نتایج نشان می‌دهد که قابلیت اعتماد، نفوذ اجتماعی، طراحی سیستم و تناسب تکلیف-فناوری بر پذیرش فناوری کاربر تأثیر می‌گذارد که همچنین نشان‌دهنده رابطه معنادار با وفاداری کاربران FDA در تایلند است. . مطالعه هماهنگی با آمار را بررسی می کند.  ۲ = ۲۵۸٫۶۸۶، df. =160،  ۲/df. = 1.616، p-value = 0.050، CMIN/DF = 1.616، GFI = 0.960، AGFI = 0.969، TLI = 0.953، CFI = 0.965، RMSEA = 0.047، سطح معنی داری در ۰٫۰۵ وزن، همراه با آزمون. در نتیجه، مدل تحقیق با داده های تجربی در سطح معنی داری ۰۵/۰ هماهنگ بود. یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که ارائه‌دهنده خدمات FDA ممکن است این یافته‌های تحقیق را برای ایجاد درک بیشتر از وفاداری مشتری FDA و همچنین تعیین استراتژی‌های بازاریابی، شناسایی فرصت‌ها و ایجاد مزیت رقابتی در آینده به کار گیرد(عوامل موثر بر وفاداری مصرف کننده).

Title: Factors Affecting Consumer’s Loyalty in Food Delivery Application Service in Thailand

Abstract

 The study investigates factors affecting the loyalty of Food Delivery Application (FDA) service in Thailand. This study employs quantitative research methodology with a non-probability sampling method to draw 510 FDA samples from the FDA users in Thailand. The online questionnaires with a Cronbach’s alpha coefficient of 0.886 were used as a research tool to collect data from samples. By using the Structural Equation Modeling (SEM) to analyze data, the results show that trustworthiness, social influence, system design, and task-technology fit affect the user’s technology acceptance, which also show the significant relationship with the loyalty of FDA users in Thailand. The study checks the harmony with the statistics; χ2 = 258.686, df. =160, χ2/df. = 1.616, p-value = 0.050, CMIN/DF = 1.616, GFI = 0.960, AGFI = 0.969, TLI = 0.953, CFI = 0.965, RMSEA = 0.047, significant level at 0.05, along with testing the weight factor. In conclusion, the research model was harmonious with the empirical data at the significant level 0.05. The finding of this study suggested that the FDA service provider might apply this research finding to develop a greater understanding of the FDA’s customer loyalty, as well as determine marketing strategies, identify opportunities, and create a competitive advantage in the future.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا