light box
امتیاز 2.58 رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18
تعداد کلمات : 4500
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه هارمونی

 چکیده

کسب و کار کافه‌ها در اندونزی همچنان در حال افزایش است و به طور نوآورانه رقابت روز به روز شدید می‌شود. کافه هارمونی، واقع در شهر نگانجوک، استان جاوه شرقی، استراتژی رقابتی را در قالب حفظ کیفیت محصول، قیمت، اجرا می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کرده و وفاداری مشتریان را ایجاد کند. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر کیفیت محصول، قیمت، فضای کافه بر وفاداری مشتریان از طریق رضایت مشتری در کافه انجام شده است. این تحقیق با توزیع پرسشنامه به ۳۸۵ بازدید کننده در کافه و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مسیر انجام شد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد کیفیت متغیر محصول، قیمت، بر رضایت مشتری تأثیر می‌گذارد. در تجزیه و تحلیل مسیر نشان می‌دهد که متغیرهای کیفیت محصول، قیمت، به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه تأثیر می‌گذارد.

Title: Relationship of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere to Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony

Abstract

 The cafe business in Indonesia continues to increase and increasingly innovative makes competition even harder. Cafe Harmony, which is located in Nganjuk city, East Java province, implements a competitive strategy in the form of maintaining Product Quality, Price, Cafe Atmosphere so that it can satisfy customers and create customer loyalty. This study aims to analyze the influence of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere on Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk. This research was conducted by distributing questionnaires to 385 visitors at Nganjuk Cafe Harmony and using the Path Analysis method. The results of this study indicate variable Product Quality, Price, Cafe Atmosphere affect customer satisfaction. In the path analysis shows that the Product Quality, Price, Cafe Atmosphere variables directly or indirectly influence customer loyalty through customer satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا