light box
امتیاز 2.58 رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 18
تعداد کلمات : 4500
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه هارمونی

 چکیده

کسب و کار کافه‌ها در اندونزی همچنان در حال افزایش است و به طور نوآورانه رقابت روز به روز شدید می‌شود. کافه هارمونی، واقع در شهر نگانجوک، استان جاوه شرقی، استراتژی رقابتی را در قالب حفظ کیفیت محصول، قیمت، اجرا می‌کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کرده و وفاداری مشتریان را ایجاد کند. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر کیفیت محصول، قیمت، فضای کافه بر وفاداری مشتریان از طریق رضایت مشتری در کافه انجام شده است. این تحقیق با توزیع پرسشنامه به ۳۸۵ بازدید کننده در کافه و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مسیر انجام شد. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد کیفیت متغیر محصول، قیمت، بر رضایت مشتری تأثیر می‌گذارد. در تجزیه و تحلیل مسیر نشان می‌دهد که متغیرهای کیفیت محصول، قیمت، به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه تأثیر می‌گذارد.

Title: Relationship of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere to Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony

Abstract

 The cafe business in Indonesia continues to increase and increasingly innovative makes competition even harder. Cafe Harmony, which is located in Nganjuk city, East Java province, implements a competitive strategy in the form of maintaining Product Quality, Price, Cafe Atmosphere so that it can satisfy customers and create customer loyalty. This study aims to analyze the influence of Product Quality, Price, Cafe Atmosphere on Customer Loyalty through Customer Satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk. This research was conducted by distributing questionnaires to 385 visitors at Nganjuk Cafe Harmony and using the Path Analysis method. The results of this study indicate variable Product Quality, Price, Cafe Atmosphere affect customer satisfaction. In the path analysis shows that the Product Quality, Price, Cafe Atmosphere variables directly or indirectly influence customer loyalty through customer satisfaction at Cafe Harmony Nganjuk.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
عملکرد زیست محیطی شرکت و ارزش شرکت – با استفاده از معیارهای انتشار آلودگی
خـریـد محـصـول
اندازه گیری کمی عدم قطعیت بارندگی و تبخیر و تعرق در مدل‌سازی بارش-رواناب
خـریـد محـصـول
فیزیولوژی تنش غرقابی در جو
خـریـد محـصـول
ارزش مصرف، نوآوری مصرف کننده و پذیرش محصول جدید: شواهد تجربی از ویتنام
خـریـد محـصـول
کیفیت پایین خواب و خواب آلودگی در روز در متخصصان بهداشت: شیوع و عوامل مرتبط
خـریـد محـصـول
پریکاردیت حاد پس از مداخله عروق کرونر از راه پوست: کیس ریپورت
خـریـد محـصـول
آگاهی موقعیتی: تکنیک ها، چالش ها و چشم اندازها
خـریـد محـصـول
چگونه از مشکلات رایج اجرای فناوری اطلاعات سلامت جلوگیری کنیم
خـریـد محـصـول
ارزیابی هوشیاری و توجه پایدار در بزرگسالان مبتلا به ADHD
خـریـد محـصـول
کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا