عنوان فارسی مقاله:رابطه کیفیت محصول ، قیمت ، فضای کافه با وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه هارمونی
چکیده
کسب و کار کافهها در اندونزی همچنان در حال افزایش است و به طور نوآورانه رقابت روز به روز شدید میشود. کافه هارمونی، واقع در شهر نگانجوک، استان جاوه شرقی، استراتژی رقابتی را در قالب حفظ کیفیت محصول، قیمت، اجرا میکند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کرده و وفاداری مشتریان را ایجاد کند. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر کیفیت محصول، قیمت، فضای کافه بر وفاداری مشتریان از طریق رضایت مشتری در کافه انجام شده است. این تحقیق با توزیع پرسشنامه به ۳۸۵ بازدید کننده در کافه و با استفاده از روش تجزیه و تحلیل مسیر انجام شد. نتایج این مطالعه نشان میدهد کیفیت متغیر محصول، قیمت، بر رضایت مشتری تأثیر میگذارد. در تجزیه و تحلیل مسیر نشان میدهد که متغیرهای کیفیت محصول، قیمت، به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری در کافه تأثیر میگذارد.