فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک | دانلود مقاله تخصصی | متن به فارسی | | متن به فارسی | ترجمه مقالات و متون علمی
light box
امتیاز 2.58 کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 25
تعداد کلمات : 8500
مجله : Blockchain: Research and Applications
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی

 چکیده

 با توجه به ماهیت نوظهور ادغام فناوری بلاک چین (“BCT”) در چندین زمینه تجاری مربوط به تعامل بین شرکت‌ها و مشتریان آنها، این مطالعه با هدف بررسی کاربردهای BCT در بازاریابی از طریق یک روش دقیق مکان یابی، انتخاب و تجزیه و تحلیل شرکت‌های موجود با استفاده از BCT در بازاریابی نمونه‌ای متشکل از ۸۰۰ شرکت با استفاده از روش‌های وب اسکرپینگ انجام شد. مجموعه داده‌ها از وب‌سایت‌های ICO و همچنین از چشم‌انداز قدیمی‌تر برنامه‌های کاربردی موجود جمع‌آوری شد. سپس مجموعه داده‌ها به طور فشرده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت تا در پنج زمینه فناوری بازاریابی طبقه بندی شود. تبلیغات و تجارت الکترونیک از سایر زمینه‌های اجتماعی و روابط، محتوا و تجربه و داده‌ها در اعداد مطلق پیشی گرفت و تمرکز پزشکان در گذشته و همچنین شکاف‌های آینده را آشکار کرد. نویسندگان دستورالعمل‌های آینده را برای محققان و توسعه ابزارهایی برای تولید منظم دانش و بهبود کاربرد BCT و کار متخصصان در بازاریابی ارائه کردند(فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک).

Title: Applications of Blockchain Technology in Marketing Systematic Review of Marketing Technology Companies

Abstract

 Given the emerging nature of integrating Blockchain Technology (“BCT”) into several business fields concerning the interaction between companies and their customers, this study aims to investigate the applications of BCT in marketing through an accurate procedure of locating, selecting and analyzing existing companies using BCT in marketing. A sample that consists of 800 companies was identified using web-scraping methods. The data set was collected from ICO websites as well as from an existing, older landscape of applications. The data set was then intensively analyzed in order to be categorized into five fields of marketing technology. Advertising and ecommerce outgrew the other fields of social & relationship, content & experience and data in absolute numbers, revealing the focus of practitioners in the past as well as gaps for the future. The authors provided future directions for researchers on and development of tools to systematically generate knowledge and improve the application of BCT and the work of practitioners in marketing.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    ارزیابی اقتصادی آبیاری با آب شیرین شده دریا در تولید گوجه فرنگی گلخانه ای در جنوب اسپانیا
    خـریـد محـصـول
    نقش درمانی پپتیدهای ضد میکروبی در دیابت ملیتوس(شیرین)
    خـریـد محـصـول
    عوامل تعیین کننده حق الزحمه حسابرسی و نقش هیئت مدیره و ساختار مالکیت
    خـریـد محـصـول
    رشد جمعیت و بقایای حشره کش زنبورهای عسل در چشم انداز های کشاورزی گرمسیری
    خـریـد محـصـول
    اختلال کمبود توجه و بیش فعالی و اختلال دوقطبی: تشخیص، درمان
    خـریـد محـصـول
    ترانگزامیک اسید و عفونت مفاصل پری پروتز
    خـریـد محـصـول
    تشخیص عفونت اطراف پروتز
    خـریـد محـصـول
    بررسی پوشش آلبریچ برای بهینه‌سازی پنهان‌کاری صوتی(آکوستیک) زیردریایی‌ها
    خـریـد محـصـول
    کاربردهای هوش مصنوعی به عنوان یک روند مدرن برای دستیابی به نوآوری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    رابطه بین اندازه شرکت و سودآوری با هموارسازی درآمد: شواهدی از شرکت‌های غذا و نوشیدنی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا