light box
امتیاز 2.58 تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22
تعداد کلمات : 5000
مجله : International Journal of Business and Management;
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی در کسب و کارهای بیمارستانی در همه گیری COVID-19

 چکیده

  این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل تأثیر مشتری مداری بر قابلیت های CRM انجام شده است. تجزیه و تحلیل تأثیر سیستم های سازمانی مشتری محور بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر فناوری CRM بر قابلیت های CRM ؛ تجزیه و تحلیل تأثیر قابلیت های CRM بر عملکرد بازاریابی در همه گیری کووید -۱۹٫ نمونه های این مطالعه ۳۰ بیمارستان از نوع C و نوع D است که با همکاری BPJS   در منطقه ملنگ رایا با ۳ موضوع تحقیق (تیم بازاریابی ، مدیر بازاریابی و مدیر ارشد) از هر بیمارستان به طوری که تعداد پاسخ دهندگان ۹۰ نفر است. مردم. روش نمونه گیری در این مطالعه از نمونه گیری اشباع استفاده می کند. تکنیک تجزیه و تحلیل داده ها از حداقل مربعات جزئی استفاده می کند. نتایج تحقیق به این نتیجه می رسد که مشتری مداری تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. سیستم سازمانی مشتری محور تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. فناوری CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر قابلیت های CRM دارد. قابلیت های CRM تأثیر مثبت و قابل توجهی بر عملکرد بازاریابی دارد(قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری).

Title: CSR Conception and Implications by Commercial Banks in the Context of Bangladesh: A Comparative Study on Selected Commercial Banks

Abstract

 Corporate Social Responsibility (CSR) is presently one of the most discussed topics by government, non-government and by business itself. CSR movement has gathered great momentum over the past number of years and is now regarded as most prevalent. The purpose of the study is to provide an in-depth scenario of CSR practices by commercial banks in Bangladesh. The study has been taken to observe different regulatory framework of CSR by commercial banks and their contribution. This study found CSR practices by commercial banks are quite scant in comparison to their earned profits. The study reveals that commercial banks are trying to swell up their contribution in accordance with Bangladesh Bank’s proper guidelines regarding CSR practices.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    مرور سیستماتیک بلاکچین
    خـریـد محـصـول
    پیش بینی فناوری بلاک چین توسط تجزیه و تحلیل پتنت و متن کاوی
    خـریـد محـصـول
    کاربردهای فناوری بلاک چین در ارزیابی سیستماتیک بازاریابی شرکت های فناوری بازاریابی
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا