تأثیر محدودیت‌های رانندگی بر کیفیت هوا در مکزیکوسیتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 28

تعداد کلمات : 11300

مجله : Journal of Political Economy

انتشار : 82003

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 جولای 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1629 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر محدودیت‌های رانندگی بر کیفیت هوا در مکزیکوسیتی

 چکیده  

در سال ۱۹۸۹، دولت مکزیکو سیتی برنامه‌ای را به نام Hoy No Circula معرفی کرد که اکثر رانندگان را از استفاده از وسایل نقلیه خود در هر هفته بر اساس آخرین رقم پلاک خودرو منع می‌کند. این مقاله با استفاده از شاخص‌های فراوانی بالا از ایستگاه‌های پایش، تأثیر محدودیت‌های رانندگی بر کیفیت هوا را اندازه گیری می‌کند. در میان الاینده ها و مشخصات شواهدی مبنی بر این وجود ندارد که محدودیت‌ها موجب بهبود کیفیت هوا شود. شواهد منابع اضافی نشان می‌دهد که این محدودیت‌ها منجر به افزایش تعداد کل وسایل نقلیه در گردش و همچنین تغییر ترکیب به سمت وسایل نقلیه با آلایندگی بالا می‌شود.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Effect of Driving Restrictions on Air Quality in Mexico City

Abstract

 In 1989, the government of Mexico City introduced a program, Hoy No Circula, that bans most drivers from using their vehicles one weekday per week on the basis of the last digit of the vehicle’s license plate. This article measures the effect of the driving restrictions on air quality using high frequency measures from monitoring stations. Across pollutants and specifications there is no evidence that the restrictions have improved air quality. Evidence from additional sources indicates that the restrictions led to an increase in the total number of vehicles in circulation as well as a change in composition toward high-emissions vehicles.

 
دیدگاهتان را بنویسید