light box
امتیاز 2.58 استفاده از ویدئوها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 8900
مجله : Journal of Child and Family Studies
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:استفاده از ویدئوها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان  با  اختلالات زبانی و  گفتاری

چکیده

هیچ مقاله مروری تا به امروز به ارزیابی استفاده از فیلم ها و رسانه های دیجیتال در مداخلات والدین برای والدین کودکان مبتلا به اختلال صدای گفتاری یا اصلی (LD / SSD) نپرداخته است. اهداف این مقاله شامل ارزیابی (الف) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در مداخلات اجرا شده توسط والدین (ب) استفاده از فیلم ها و / یا سایر رسانه های دیجیتال در محتوای ناهمزمان؛ (ج) نقش والدین به عنوان یادگیرنده؛ و (د) تأثیر برنامه بر والدین و فرزندان است. این بررسی از یک چارچوب مرحله پنجم پیروی می کند: (الف) سوالات تحقیق را مشخص کنید. (ب) شناسایی مطالعات مربوطه؛ ج) مطالعات را انتخاب کنید (د) نمودار داده ها؛ و (ه) جمع آوری، جمع بندی و گزارش نتایج. ده مطالعه وارد شد. هیچ برنامه ای شامل والدین کودکان دارای اختلالات گفتاری نبود. یک برنامه کاملاً ناهمزمان مشخص شد، اگرچه بسیاری از برنامه ها شامل فیلم های همزمان با دستورالعمل مستقیم بودند. هیچ مطالعه ای والدین را به عنوان یادگیرنده توصیف نکرده است و فقط چهار مطالعه رضایت و ادراک والدین را بررسی کرده است. این چهار مطالعه به طور مستقیم رفتار ویژه والدین را اندازه گیری کردند و نتایج نشان داد که این برنامه ها تأثیر مثبتی بر تعاملات والدین دارند. از ده مطالعه ۹ مورد شامل نتایج کودک بود. این حجم کم مطالعات نشان دهنده کار محدود در این زمینه است. این بررسی خلا تحقیق و جهت گیریهای آینده را شرح می دهد.

Title: Use of Videos and Digital Media in Parent implementedInterventions for Parents of Children with Primary Speech Sound And/or Language Disorders: A Scoping Review

Abstract

 No review to date has focused on evaluating the use of videos and digital media in parent-implemented interventions for parents of children with primary language or speech sound disorder (LD/SSD). Research objectives guiding this scoping review included an evaluation of (a) use of videos and/or other digital media in parent-implemented interventions; (b) use of videos and/or other digital media in asynchronous content; (c) the role of the parent as learner; and (d) the program impact on parents and children. This review followed a five-stage framework: (a) identify research questions; (b) identify relevant studies; (c) select studies; (d) chart the data; and (e) collate, summarize and report the results. Ten studies wereincluded. No program included parents of children with speech disorders. One fully asynchronous program was identified, though many programs included videos concurrent with direct instruction. No study described the parent as learner and only four studies examined parent satisfaction and perceptions. These four studies directly measured specific parent behavior and results indicated that the programs had a positive impact on parents’ interactions. Nine of the ten studies included child outcomes. This low volume of studies suggests limited work in this area. The review describes research gaps and future directions.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
برآورد بحران نقدینگی ناشی از Covid-19: سیاست و شواهد جهانی
خـریـد محـصـول
گزارش ارزش و عملکرد شرکت
خـریـد محـصـول
اضطراب و افسردگی در والدین کودکانی که با آترزی مری متولد شده اند
خـریـد محـصـول
چگونه ارتباطات سیاسی شرکت بر گزارش دهی مالی اثر دارد؟ مرور منابع
خـریـد محـصـول
تحقیق در مورد استانداردهای بین المللی حسابرسی: مرور منابع و فرصت ها برای تحقیقات آینده
خـریـد محـصـول
پاسخ آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد مبتلا به HIV
خـریـد محـصـول
آنوسمی و نوروپاتی مجرای بویایی در بیماران COVID-19
خـریـد محـصـول
مدیریت عملی بیماری دیورتیکول روده بزرگ در شرایط سرکوب سیستم ایمنی
خـریـد محـصـول
تنهایی، انزوای اجتماعی و تفاوت آنها: یک مطالعه تشخیصی در اختلال افسردگی مداوم
خـریـد محـصـول
افت فشار و ماندگی با جریان گاز-مایع در لوله عمودی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا