عنوان فارسی مقاله: پشتیبانی از مدل سازی علمی از طریق ساخت مبتنی بر برنامه آموزشی در کلاسهای علوم ابتدایی
چکیده
این مطالعه به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه ساخت را میتوان در زمینه مدل سازی علمی در کلاسهای علوم مدارس ابتدایی رسمی استفاده کرد. این مقاله به بررسی دانش آموزان کلاس چهارم و پنجم مشارکت کننده در فعالیتهای ساخت برای ایجاد مدلهای شبیه سازی، فرایند –مفهوم و مدلهای گویا در کلاس علوم میپردازد(مدل سازی علمی ازطریق برنامه آموزشی). بر اساس تحلیل ویدئویی جلسات کلاس مبتنی بر ساخت و تولید، یک مدل فرایند تعمیم یافته برای هر نوع مدل عمی توسعه یافت. به علاوه، موضوعات متقاطع در مدل سازی علوم مبتنی بر ساخت مشاهده شدند. در ابتدا دو حلقه وجود دارند که با یک دیگر متقاطع و متقابل میباشند (مدل سازی برای ساخت و مدل سازی برای محتوای علم) و آنها به شیوههای مختلف، بسته به نوع مدل علمی همبستگی درونی دارند و دوما، یک ویترین محصولات ساخت (به اشتراک گذاری با همسالان، معلمان و مربیان)، عامل اصلی تعیین کننده تعامل دانش آموزان با فعالیت علمی هستند. ما پیشنهاد میکنیم که بسته علمی مبتنی بر ساخت و طراحی دروس بایستی از دانش آموزان در نمایش خروجی ساخت خود، در رأس تفکرات علمی پشتیبانی کرده و تعادل بین فعالیت علمی و فعالیت ساخت را در نظر بگیرد. ما به این نتیجه رسیدیم که ساخت، پتانسیل پشتیبانی از توسعه تفکر مدل و الگوی علمی را دارد، با این حال در این زمینه تحقیقات بیشتری لازم است(مدل سازی علمی ازطریق برنامه آموزشی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.