light box
امتیاز 2.65 بررسی تصور، برداشت و ادراک مدیریت از تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 30
تعداد کلمات : 9500
مجله : Multicultural Education & Technology Journal
انتشار : 2011
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی تصور، برداشت و ادراک  مدیریت از تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی به صورت یک شیوه مدیریت دانش در آموزش عالی

 چکیده

هدف – هدف از این مقاله ارائه یک مطالعه در مورد درک و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی (SNS) به عنوان ابزاری برای مدیریت دانش (KM) در شرکتهای دانش بنیان است.

طرح / روش شناسی / رویکرد – از نظر رویکرد تحقیق ، پژوهش از چارچوب تفسیری بهره گرفته شده است و از یک موسسه آموزش عالی (HE) به عنوان نمونه موردی استفاده شده است که با نیاز به تولید فرایند ، به اشتراک گذاری و استفاده از دانش   به صورت مبنای روزانه جهت حفظ قدرت رقابتی در نظر گرفته می شوند. مطالعه موردی با استفاده از روش تحقیق کیفی ، متشکل از مصاحبه ها و تجزیه و تحلیل روایت به عنوان ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده ها ، مورد استفاده قرار گرفت و بدین ترتیب توصیفی از درک ، ادراک و پذیرش SNS به عنوان ابزار KM بدست آمد.

یافته ها – این مطالعه شواهدی را ارائه می دهد که حتی در HE ، آنجا که به طور کلی تصدیق می شود که نیاز به تسخیر کافی ، ذخیره ، اشتراک و انتشار دانش وجود دارد ، زیرا این می تواند به نوآوری ، خلاقیت و بهره وری بیشتر منجر شود ، شرکت کنندگان از طبیعت مشکوک بودند. از این فناوری و این واقعیت که می تواند زندگی حرفه ای و اجتماعی آنها را در هم تنیده باشد. در نتیجه ، آنها آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در تلاش نسبتاً زیاد مورد نیاز در استفاده از SNS به عنوان یک ابزار KM را ندارند ، زیرا در تعیین ارزش افزوده نیز مشکل دارند. در نتیجه ، برای استفاده از SNS برای اهداف مدیریت دانش ، می بایست موضوعات فرهنگی ، رفتاری و سازمانی قبل از بررسی مسائل فنی مورد بررسی قرار گیرد(مدیریت تبلیغ سایت های شبکه اجتماعی).

اصالت / ارزش – مقاله بینشی در مورد مدیریت دانش و شبکه های اجتماعی در HE ارائه می دهد. این موضوع همچنین موضوع بین المللی HE را برجسته می کند.

TITLE: Management perception of introducing social networking sites as a knowledge management tool in higher education

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to present a study of the understanding and usage of social networking sites (SNS) as a knowledge management (KM) tool in knowledge-intensive enterprises.
Design/methodology/approach – In terms of research approach, the study has taken an interpretitivist framework, using a higher education (HE) institution as the case-study, which is characterised by the need to generate process, share and use knowledge on a daily basis in order to remain competitive. The case study was analysed using qualitative research methodology, composed of interviews and utilised narrative analysis as a means of data analysis, thus deriving a characterisation of understandings, perceptions and acceptance of SNS as a KM tool.
Findings – The study provides evidence that even in HE, where it is generally acknowledged that there is a need to adequately capture, store, share and disseminate knowledge, as this can lead to greater innovation, creativity and productivity, participants were suspicious of the nature of the technology and the fact that it could intertwine their professional and social life. As a result, they were not prepared to invest the relatively high effort required in employing SNS as a KM tool as they also have difficulty in establishing the added value. Consequently, in order to employ SNS for KM purposes cultural, behavioural and organisational issues need to be tackled before even considering technical issues.
Originality/value – The paper provides an insight into KM and social networking in HE. This also highlights issue for international HE.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    کیتوزان و مشتقات آن برای کاربردهای مهندسی بافت
    خـریـد محـصـول
    مروری بر فرایند تولید داروی جدید
    خـریـد محـصـول
    بررسی اثرات شیوه های مدیریت زنجیره تامین بر مزیت رقابتی و عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    اثر روش‌های استقرار گیاه و تیمارهای کنترل علف هرز بر مدیریت علف هرز و عملکرد برنج
    خـریـد محـصـول
    بررسی ریشه نام OROBANCHE FOETIDA POIR در مطالعات گیاه شناسی فرانسه
    خـریـد محـصـول
    غلظت فلزات سنکین در شبکه آب آشامیدنی مشهد
    خـریـد محـصـول
    اثرات فیتواستروژن بر تغییر جنسیت لارو تیلاپیای نیل (Oreochromis niloticus)
    خـریـد محـصـول
    اثر سطوح نسبت کربن به نیتروژن و تراکم Labeo victorianus
    خـریـد محـصـول
    توسعه و اعتبارسنجی پرسشنامه شرم و گناه
    خـریـد محـصـول
    تربیت گذشته نگرانه، روابط خواهر و برادر و عزت نفس
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا