light box
امتیاز 2.58 مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن">

نوع فایل : PDF
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24
تعداد کلمات : 8700
مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT
انتشار : 2019
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مدیریت ریسک تجارت موبایل با استفاده از شبکه های اجتماعی در اردن

 چکیده

تجارت موبایل (تجارت الکترونیکی) یک جز حیاتی مصرف کننده در بازار کسب و کار است. با افزایش تعداد کاربران ، مشاغل قادر به گسترش فعالیت های خود هستند در حالی که مشتریان از طریق تلفن های هوشمند   برای انجام مشاغل خود استفاده می کنند. مفهوم کسب و کار اجتماعی با ظهور تجارت الکترونیکی رایج شده است. در کنار چنین فرصت هایی ، خطرات متعددی هم برای مصرف کننده و هم برای شرکت ها وجود دارد. این مطالعه با بررسی رشد کلی تجارت الکترونیکی و سایر خطرات مربوط به مصرف کننده و چشم انداز شرکت ضمن در نظر گرفتن شهروندان از اردن ، به دانش مدیریت ریسک کمک می کند. این مطالعه اقدامات كاهش دهنده برای تأمین مالی و كاهش خطرات موجود را پیشنهاد می كند. این از تحقیقات پیمایشی در مورد شهروندان اردنی استفاده می کند و اینها کسانی هستند که با تجارت الکترونیکی با استفاده از شبکه های اجتماعی درگیر می شوند. مدیریت ریسک با در نظر گرفتن طیف گسترده ای از رویکردها برای مقابله با تحقیقات ، با استفاده از شاخص های متعدد اندازه گیری شد. این تحقیق برای دستیابی به هدف مقاله از آمار پارامتریک مختلفی مانند تجزیه و تحلیل واریانس و ضریب همبستگی پیرسون استفاده کرده است. از یافته ها مشخص شد که فناوری ، سن و تحصیلات در زمینه مدیریت ریسک مناسب هستند در حالی که فرهنگ چنین نیست(مدیریت ریسک تجارت موبایل).

Title: Risk Management of Mobile Commerce Using Social Networks in Jordan

Abstract

 Mobile commerce (m-commerce) is a vital consumer component in the business marketplace. With the increasing number of users, businesses are able to expand their operations while clients make use of their smartphones through social networks to accomplish their businesses. The concept of social commerce has become common through the emergence of e-commerce. Along with such opportunities, there are also several risks that are involved for both the consumer and the enterprises. The study contributes to the knowledge on risk management by looking at the overall growth of e-commerce and other related risks both on the consumer and company perspectives while considering citizens from Jordan. The study proposes mitigating measures to finance and mitigate against the available risks. It makes use of survey research on the citizens from Jordan, and these will be those who engage with m-commerce using social networks. Risk management was measured using multiple indicators while considering a wide array of approaches to tackle the research. The research made use different parametric statistics like analysis of variance and Pearson's correlation to achieve the aim of the paper. From the findings, it was clear that technology, age, and education were pertinent in the area of risk management while culture was not.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
تاثیر سیستم ردیابی مواد غذایی بر ارزش درک شده مصرف کننده و قصد خرید در چین
خـریـد محـصـول
سرمایه اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی تأثیر می گذارد
خـریـد محـصـول
تأثیر آموزش ایمنی بر روی شیوه های بهداشت و ایمنی شغلی در شرکتهای استخراج کوچک
خـریـد محـصـول
مطالعه موردی یک شرکت بین المللی خودرو مستقر در تایوان
خـریـد محـصـول
قدرت توانمندسازی کارکنان در تأثیرگذاری بر موفقیت سازمان: مرور منابع
خـریـد محـصـول
تأثیر میانجیگری سیاست دولتی زنجیره ارزش بیکسا
خـریـد محـصـول
اثربخشی برنامه های آموزشی کارآفرینی کنیا
خـریـد محـصـول
اندازه گیری ایندومتاسین با استفاده از یک حسگر مدرن
خـریـد محـصـول
بررسی ویژگی‌های متعدد اینترلوکین-۶ و اهمیت IL-6 در درمان بیماری‌های التهابی
خـریـد محـصـول
بررسی درمان بیماران التهاب روده کرون با استفاده از داروی آدالیموماب
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا