light box
امتیاز 2.58 چارچوبی یکپارچه برای مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 27
تعداد کلمات : 11600
مجله : Journal of Business Research
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چارچوبی یکپارچه برای مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری

 چکیده

  ارزش پیشنهادی مشتری (CVP) مفهوم مهمی است که نظریه و عمل را در تحقیق و مدیریت تجارت ادغام می کند. در حالی که مطالعات اخیر بینش مهمی را در جنبه های مدیریت CVP بدست آورده اند ، اما برای یکپارچه سازی تفاهمات تحت یک چارچوب متحد ، یک رویکرد یکپارچه لازم است. در این مقاله یک چارچوب یکپارچه برای مدیریت CVP ها ، از طریق یک رویکرد مبتنی بر روایت در ترکیب با تمایز و ادغام مفهومی مربوط به حوزه مدیریت CVP ، معرفی شده است. این چارچوب مفهومی ، که از طریق بیمه ویتالیتی دیسکاوری نشان داده شده است ، نشان دهنده سه مولفه در نظر گرفتن این حوزه است: ۱) ابعاد (استراتژیک در مقابل عملیاتی و ادراک در مقابل پیشنهادی) ، ۲) چشم اندازها (مشتری ، شرکت ، ایجاد مشترک و زمینه) و ۳) فرآیندها (شناسایی CVP های رقابتی ، توسعه صلاحیت ها و منابع ، تسهیل ایجاد ارزش و تعیین اهداف و اندازه گیری CVP ها برای مزیت رقابتی). از طریق این چارچوب ، تحقیقات آکادمیک می تواند از طریق روش هایی که با نیاز متخصصان در مدیریت CVP نیز سازگار است بهتر ادغام شود(مدیریت پیشنهاد ارزش مشتری).

Title: An integrative framework for managing customer value propositions

Abstract

 The customer value proposition (CVP) is an important concept integrating theory and practice in business research and management. While recent studies have yielded important insight into the aspects of managing CVPs, an integrative approach is needed, for synthesis of understandings  under a unifying framework. The paper introduces an integrative framework for managing CVPs, developed via a narrative-based approach in combination with conceptual differentiation and integration related to the domain of managing CVPs. This conceptual framework, illustrated via Discovery’s Vitality insurance, represents three components of considering this domain: 1) dimensions (strategic vs. operational and perceiving vs. proposing), 2) perspectives (customer, company, co-creation, and context), and 3) processes (identifying competitive CVPs, developing competencies and resources, facilitating value creation, and setting goals and measuring CVPs for competitive advantage). Via the framework, academic research can be better integrated, in ways resonating also with practitioners’ needs in the management of CVPs.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا