عنوان فارسی مقاله:بازتعریف آموزش شهروندی – مروری سیستماتیک از مطالعات تجربی در مورد آموزش شهروندی جهانی
چکیده
ما یک مرور مفهومی سیستماتیک از مطالعات تجربی مربوط به آموزش شهروندی جهانی (GCE) را در ده سال گذشته انجام دادیم تا الگوهای تحقیقات معاصر در مورد GCE را آشکار و تحلیل کنیم و مضامین گنجانده شده و حذف شده از گفتمان آکادمیک فعلی را برجسته کنیم. ما موضوعات غالب را در این گفتمان کشف کردیم. ما بیشتر به یک خلأ احتمالی در بدنه تحقیقات موجود اشاره کردیم و یک چارچوب مفید برای پیشرفتهای تحقیقاتی آتی در زمینه GCE و همچنین مشکلاتی که باید اجتناب شود پیشنهاد کردیم. مربیان و سیاست گذاران در بسیاری از کشورها به طور فزاینده ای به دنبال ادغام GCE هستند. درک جهات تحقیق فعلی کمک خواهد کرد که تحقیقات آینده را در یک موضوع دقیق تر و جامع تر بسازید.