light box
امتیاز 2.58 مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 9700
مجله : Athens Journal of Business & Economics
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:مرور  منابع سیستماتیک  تعهد به برند: تعاریف، چشم انداز و ابعاد

چکیده

  اگرچه ارتباط تعهد برند مصرف کننده در منابع بازاریابی به خوبی شناخته شده است ، اما تعاریف متعدد ، ابعاد و رویکردهای مفهومی ساخت ، درک آن را مبهم و دشوار می کند. تعهد برند غالباً با سازه های دیگر مانند وفاداری به برند اشتباه گرفته می شود ، که درک آن را بیشتر با مشکل روبرو می کند. هدف این مقاله بهبود مبانی نظری ساختار تعهد برند با بیان توضیحات ، اهمیت پیامدهای آن و تمایز آن با سایر مفاهیم است. برای انجام این کار ، یک مرور سیستماتیک از ادبیات تعهد برند انجام می شود. به دنبال معیارهای ورود و خروج قبلاً تعیین شده برای انتخاب ، در مجموع ۹۸ مقاله منتشر شده از مجله در دوره ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نه تعریف از تعهد برند در ادبیات یافت می شود ، و تعریف واحدی از ساختار ارائه می شود. ابعاد تعهد برند تجزیه و تحلیل می شود ، و تفاوت های اصلی سازه با سایر مفاهیم نیز روشن می شود(مرور منابع سیستماتیک تعهد به برند).

TITLE: A Systematic Literature Review of Brand Commitment: Definitions, Perspectives and Dimensions

Abstract

Although the relevance of consumer brand commitment is well recognized in the marketing literature, the multiple definitions, dimensions and conceptual approaches to the construct make it ambiguous and difficult to understand. Brand commitment often gets confused with other constructs such as brand loyalty, which further hampers its comprehension. The purpose of this paper is to enhance the theoretical foundations of the brand commitment construct by elaborating on its definition, the importance of its implications, and differentiating it from other concepts. To do so, a systematic review of the brand commitment literature is conducted. Following previously established inclusion and exclusion criteria for selection a total of 98 journal articles publish in the period 1998 to 2015 are analysed. Nine definitions of brand commitment are found in the literature, and a unified definition of the construct is advanced. The dimensions of brand commitment are analysed, and the main differences of the construct with other concepts are also clarified.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
خـریـد محـصـول
قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
خـریـد محـصـول
هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
خـریـد محـصـول
تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
خـریـد محـصـول
مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
خـریـد محـصـول
یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
خـریـد محـصـول
دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
خـریـد محـصـول
استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
خـریـد محـصـول
استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا