light box
امتیاز 2.93 تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، حاکمیت شرکتی خوب">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 19
تعداد کلمات : 6000
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، حاکمیت شرکتی خوب و ریسک کسب و کار بر ارزش سازمانی شرکت‌های دارایی و املاک و مستغلات

 چکیده  

هدف اصلی یک شرکت به حداکثر رساندن سود یا ثروت، به ویژه برای سهامداران آن است. این هدف می‌تواند با تلاش برای افزایش یا به حداکثر رساندن ارزش بازار قیمت سهام شرکت  و افزایش ارزش شرکت تحقق یابد. عوامل مختلفی بر ارزش شرکت تأثیرگذار است اما این تحقیق فقط ۳ متغیر را بررسی می‌کند، یعنی CSR، GCG و ریسک کسب و کار. هدف این تحقیق بررسی تأثیر CSR، GCG و ریسک تجاری بر ارزش سازمانی است. GCG از طریق مالکیت مدیریتی، مالکیت نهادی، مالکیت مستقل و مالکیت خارجی محاسبه می‌شود. جمعیت تحقیق شرکتهایی در گروههای املاک و مستغلات است که در بازه زمانی ۲۰۱۰-۲۰۱۶ در بورس سهام اندونزی پذیرفته شده‌اند. انتخاب نمونه‌های تحقیق بر اساس روش نمونه گیری هدفمند انجام شده است. این تحلیل با استفاده از برنامه SPSS از روش تداعی با آزمون فرض کلاسیک، آزمون فرضیه و تحلیل رگرسیون چندگانه استفاده می‌کند. CSR تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش شرکتی، مالکیت مدیریتی تأثیر منفی بر ارزش شرکتی، مالکیت نهادی تأثیر منفی بر ارزش شرکتی، مالکیت کمیساریای مستقل تأثیر مثبت بر ارزش شرکتی، مالکیت خارجی تأثیر مثبت بر ارزش سازمانی و ریسک تجاری تأثیر منفی بر ارزش سازمانی دارند. ظاهراً، سرمایه گذاران با بررسی CSR، GCG و ریسک شرکت برای بهبود بازده سهام مورد انتظار، در انتخاب شرکتی برای سرمایه گذاری خود دقت بیشتری می‌کنند(مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها، حاکمیت شرکتی خوب).

Title: The Effect of Corporate Social Responsibility, Good Corporate Governance, and Business Risk on the Enterprise Value of Property and Real Estate Companies

Abstract

 The main goal of a company is to maximize profits or wealth, especially for its shareholders. It can be realized by efforts to increase or maximize the market value of the company’s stock price so that the enterprise value will increase. There are several factors affecting enterprise value but this research will only examine 3 variables, i.e. CSR, GCG, and Business Risk. This research aims to examine the effect of CSR, GCG, and Business Risk to the Enterprise Value. GCG is proxied through managerial ownership, institutional ownership, independent commissioner ownership, and foreign ownership. The research populations are companies in property and real estate groups listed on the Indonesia Stock Exchange in the period of 2010-2016. The selection of the research samples is based on purposive sampling method. The analysis applies associative method with the classical assumption test, hypothesis testing, and multiple regression analysis by using the SPSS program. CSR has a positive and significant effect on Enterprise Value, Managerial Ownership has a negative effect on Enterprise Value, Institutional Ownership has a negative effect on Enterprise Value, Independent Commissioner Ownership has a positive effect on the Enterprise Value, Foreign Ownership has a positive effect on Enterprise Value, and Business Risk has a negative effect on the Enterprise Value. Supposedly, investors are more careful in choosing a company to invest their capital by looking at the CSR, GCG and Company Risk to improve the expected stock returns.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا