light box
امتیاز 2.58 موضوعات و مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 17
تعداد کلمات : 6000
مجله : Accounting Education
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی :
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:موضوعات و مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری

چکیده

حرفه حسابداری تحت بررسی شدیدی قرار گرفته است، به دلیل اینکه رسوایی‌های شرکت‌هایی شامل انرون و ورلدکام رخ داده‌اند. کدهای اخلاقی و استانداردها برای تعیین اعتبار مجدداً بررسی می‌شوند. این مطالعه بررسی نمود که آیا دانشگاه‌های ایالتی صرفاً حداقل الزامات اخلاقی را رعایت می‌نمایند که توسط نهادهای اعتبارسنجی آنها تعیین می‌گردد، یا دوره‌های اضافی در زمینه اخلاق حرفه‌ای ارائه می‌نمایند که دانشجویان را برای انجام الزامات تعیین شده توسط ایالت‌ها به منظور تبدیل شدن به یک حسابدار رسمی دارای مجوز توانمند سازند. بخش دوم این مطالعه وجود دوره‌های اخلاقی را مورد بررسی قرار داد. داده‌های کلیدی که مورد بررسی قرار گرفت، تعداد ساعات آموزش اخلاق حرفه‌ای است که نهاد‌های اعتبارسنجی ملزم می‌کنند، تعداد ساعاتی که دانشکده‌ها برای فارغ‌التحصیلی ملزم می‌کنند، و اینکه آیا کلاس‌ها ادغام می‌شوند یا به صورت جداگانه هستند و یا ترکیبی از هر دو مورد می‌باشند و اینکه آیا دانشگاه‌ها الزامات تعیین شده توسط ایالت‌ها برای اخذ گواهینامه حسابدار رسمی را رعایت می‌نمایند. یافته‌ها نشان می‌دهند، که دانشگاه‌ها صرفاً الزامات تعیین شده توسط نهادهای اعتبارسنجی را رعایت نموده و بسیاری از دانشکده‌ها کلاس‌های ضروری برای آماده سازی دانشجویان جهت اخذ گواهینامه را ارائه نمی‌دهند. چالش موجود داشتن نهادهای اعتبارسنجی هم‌تراز با انجمن حسابداران رسمی آمریکا با توجه به تعداد ساعات آموزش اخلاق حرفه‌ای است که در ابتدا مورد نیاز بوده و سپس الزام آور است که دانشکده‌ها برای برآوردن این تقاضاها آن را در برنامه‌های درسی اصلاح می‌کنند(مسائل اخلاقی و آموزش حسابداری).

Title: Ethical Issues & Accounting Education

Abstract

The accounting profession has been under intense scrutiny since the corporate scandals involving Enron and WorldCom. The Code of Ethics and the standards have had to be reexamined as to their validity. The study examined whether State Universities merely meet the minimum ethics requirements set forth by their accreditation agencies, and are they offering additional courses in ethics that would enable the students to satisfy the requirements set by the states in order to become a licensed CPA. A second part of the study examined the presentation of the ethics courses. The key data that was examined was the number of ethics hours that the accreditation agency required, the number of hours the schools required for graduation, whether the classes were integrated or stand-alone or a combination of both and whether the universities were meeting the requirements set forth by the states for CPA certification. The findings show, that the universities were merely meeting the requirements set forth by the accreditation agency and many of the schools were not offering the necessary classes to prepare the students for certification. The challenge is to have the accreditation agencies align with the AICPA in regards to the number of ethics hours that are required and then mandate that the schools amend the curriculum to meet these demands.

 

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
اقدام و عملکرد استراتژیک شرکت های فرآوری لبنیات کوچک و متوسط در کنیا
خـریـد محـصـول
انگیزه های کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ، نیجریه
خـریـد محـصـول
تأثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر عملکرد بازاریابی
خـریـد محـصـول
مفهوم CSR و اهمیت آن برای بانک های تجاری در زمینه بنگلادش
خـریـد محـصـول
فرایندهای مدیریت شکایت و رضایت مشتری در بین مشتریان بانک های تجاری در کنیا
خـریـد محـصـول
رهبری اخلاقی در عصر دیجیتال: الزامات توسعه رهبری اخلاقی در ویتنام
خـریـد محـصـول
بررسی تأثیر پذیری یاخته‌های بنیادی هماتوپویتی، مزانشیمی و نورونی از لیتیم
خـریـد محـصـول
اثرات کافئین و قهوه بر عملکرد انسان
خـریـد محـصـول
تاثیر کافئین و قهوه بر سلامت انسان
خـریـد محـصـول
مروری بر فواید سلامتی و خطر مصرف قهوه
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا