از اعضای اجتماعات مجازی تا مشتریان تجارت الکترونیک C2C

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 44

تعداد کلمات : 13000

مجله : Electronic Commerce Research and Applications

انتشار : 2010

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
28 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1026 بازدید
28,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:از اعضای اجتماعات مجازی تا مشتریان تجارت الکترونیک C2C:اعتماد در اجتماعات مجازی و تاثیر آن بر قصد خرید در مصرف کنندگان

 چکیده

در چین ، وب سایت های مهم C2C با تبدیل اعضای جامعه مجازی خود (VC) به خریداران و فروشندگان C2C ، بر افزایش پایگاه مشتری خود تمرکز می کنند. این پدیده مبتنی بر شبکه های اجتماعی (ENS) تجارت الکترونیکی نامیده می شود. پژوهش حاضر تجزیه و تحلیل می کند که چه عواملی در ایجاد اعتماد در بین اعضای VC تأثیر دارد و چگونه این اعتماد بر اعتماد به وب سایت یا فروشنده C2C تأثیر می گذارد. ما یک مدل از اعتماد به VC ها را بر اساس مکانیسم شکل گیری اعتماد پیشنهاد و آزمایش می کنیم((مشتریان تجارت الکترونیک C2C)). با استفاده از داده های جمع آوری شده از انجمن مجازی Taobao ، ما نشان می دهیم که آشنایی ، تشابه درک شده ، تضمین ساختاری و تمایل به اعتماد ، پیشینه های مهمی برای اعتماد به اعضای VC ها هستند. تجزیه و تحلیل دو نوع اعتماد نشان می دهد که اعتماد به توانایی اعضا از نظر توانایی ، صداقت و خیرخواهی سه بعد اعتماد به فروشنده / وب سایت تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، اعتماد به صداقت و خیرخواهی اعضا باعث تحریک قصد خرید و اعتماد به توانایی فروشنده / وب سایت می شود تاثیری مثبت بر قصد دستیابی به اطلاعات و قصد خرید داشته باشد(مشتریان تجارت الکترونیک C2C).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: From virtual community members to C2C e-commerce buyers: Trust in virtual communities and its effect on consumers’ purchase intention

 

Abstract

In China, major C2C websites are focusing on increasing their customer bases by converting members of their virtual communities (VCs) into C2C buyers and sellers. This phenomenon is called e-commerce based on social networks (ENS). The current research analyzes what factors affect trust building among VC members and how this trust influences the trust in the C2C website or vendor. We propose and empirically test a model of trust in VCs based on the trust formation mechanism. Using data collected from Taobao Virtual Community, we show that familiarity, perceived similarity, structural assurance, and trust propensity are important antecedents to trust in members in VCs. Analyses of the two kinds of trust show that trust in members’ ability significantly affects three dimensions of trust in the vendor/website in terms of ability, integrity, and benevolence. In addition, trust in members’ integrity and benevolence stimulates the purchase intention and trust in the vendor/website’s ability positively affects the intention to get information and the purchase intention.

دیدگاهتان را بنویسید