عنوان فارسی مقاله:از اعضای اجتماعات مجازی تا مشتریان تجارت الکترونیک C2C:اعتماد در اجتماعات مجازی و تاثیر آن بر قصد خرید در مصرف کنندگان
چکیده
در چین ، وب سایت های مهم C2C با تبدیل اعضای جامعه مجازی خود (VC) به خریداران و فروشندگان C2C ، بر افزایش پایگاه مشتری خود تمرکز می کنند. این پدیده مبتنی بر شبکه های اجتماعی (ENS) تجارت الکترونیکی نامیده می شود. پژوهش حاضر تجزیه و تحلیل می کند که چه عواملی در ایجاد اعتماد در بین اعضای VC تأثیر دارد و چگونه این اعتماد بر اعتماد به وب سایت یا فروشنده C2C تأثیر می گذارد. ما یک مدل از اعتماد به VC ها را بر اساس مکانیسم شکل گیری اعتماد پیشنهاد و آزمایش می کنیم((مشتریان تجارت الکترونیک C2C)). با استفاده از داده های جمع آوری شده از انجمن مجازی Taobao ، ما نشان می دهیم که آشنایی ، تشابه درک شده ، تضمین ساختاری و تمایل به اعتماد ، پیشینه های مهمی برای اعتماد به اعضای VC ها هستند. تجزیه و تحلیل دو نوع اعتماد نشان می دهد که اعتماد به توانایی اعضا از نظر توانایی ، صداقت و خیرخواهی سه بعد اعتماد به فروشنده / وب سایت تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، اعتماد به صداقت و خیرخواهی اعضا باعث تحریک قصد خرید و اعتماد به توانایی فروشنده / وب سایت می شود تاثیری مثبت بر قصد دستیابی به اطلاعات و قصد خرید داشته باشد(مشتریان تجارت الکترونیک C2C).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.