light box
امتیاز 2.58 تجزیه و تحلیل رفتار بازگشت مشتریان پس از خرید آنلاین در چین با استفاده از SEM">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23
تعداد کلمات : 9800
مجله : Industrial Management & Data Systems
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل رفتار بازگشت مشتریان پس از خرید آنلاین در چین با استفاده از SEM

 چکیده

 هدف – هدف این مقاله بررسی تأثیرات احتمالی متغیرهای مختلف بر فعالیت‌های بازگشت محصول پس از خرید آنلاین است. مطالعات قبلی در مورد رفتار مشتری عمدتاً مربوط به بازده محصولات استفاده شده و سایر سازه‌های مرتبط با کیفیت محصول در مدل بوده است. این مطالعه با هدف بررسی ویژه متغیرهای مربوط به خدمات تدارکات و مرتبط با قصد مشتری برای محصولات عمومی تحت شرایط تجارت الکترونیکی انجام شده است.

طراحی/روش شناسی/رویکرد – داده‌های پرسشنامه ساختار یافته برای این مطالعه در دو شهر جنوب شرقی چین (۱۶۲ پاسخ قابل استفاده) جمع آوری شد. برای بررسی متغیرهای نهفته از مدل معادلات ساختاری استفاده شد.

یافته‌ها – نتایج تأیید کرد که قصد بازگشت محصول با تأثیر مستقیم ۰٫۶۳ بیشترین تأثیر را بر بازده خریدهای آنلاین دارد و پس از آن انعطاف پذیری در بازگشت (خدمات تدارکات) با تأثیر مستقیم ۰٫۴۹ است.

اصالت/ارزش – چنین مدلی نه تنها درک نظری مطالعات رفتار مشتری را غنی می‌کند بلکه به فروشگاه‌ها و سیستم عامل‌های خرید آنلاین معیار کمی و چشم انداز جدیدی در طراحی زنجیره‌های تأمین خرید آنلاین با در نظر گرفتن بازده محصول به منظور افزایش رضایت مشتری ارائه می‌دهد(مشتریان پس از خرید آنلاین).

Title: Analysis of customers’ returnbehaviour after online shopping in China using SEM

Abstract

 Purpose – The purpose of this paper is to examine the potential impacts of various variables on product return activities after online shopping. Previous studies on customer behaviour have been predominantly concerned with return on used products and other product-quality-related constructs in the model. This study aims to specially examine the logistics service-related and customer intention–related variables for general products under the e-commerce circumstance. Design/methodology/approach – Structured questionnaire data for this study were collected in the two southeast cities of China (162 useable responses). Structural equation modelling was used to examine the latent variables. Findings – The results confirmed that product return intention has the greatest impact on online shopping returns with a direct effect of 0.63, followed by the flexibility in return (logistics service) with a direct effect of 0.49. Originality/value – Such a model not only enriches the theoretical understanding of customer behaviour studies but also offers online shopping stores and platforms a quantitative benchmark and new perspective on the design of online shopping supply chains by considering product returns so as to improve the customer satisfaction.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    بررسی فناوری بلاک چین در تجارت بین المللی.مهندسی مجدد فرایند کسب و کار برای اعتبارنامه
    خـریـد محـصـول
    قرارداد ببندیم یا نبندیم: نگرش از طریق روایت مالیات و هزینه
    خـریـد محـصـول
    هوش اعتباری: نوآوری در مدیریت برند از طریق داده های رسانه های اجتماعی
    خـریـد محـصـول
    تجویز آستاکسانتین به عنوان یک داروی نوروپروتکتیو مناسب برای درمان امراض نورولوژیک
    خـریـد محـصـول
    مقایسه بانک‌های محلی، ملی و بین المللی از نظر ارزیابی اثر منابع ارتباطی
    خـریـد محـصـول
    یکپارچگی لاینفک روح و جسم: نظریه و چشم انداز مکتب سایکوسوماتیک پاریس
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل ریسک بدهی شرکت های غیر مالی با استفاده از شبکه های دو لایه ای
    خـریـد محـصـول
    دسته بندی اطلاعات و داده‌ها با استفاده از ماشین بردار پشتیبان
    خـریـد محـصـول
    استفاده از روش های نوین برای پیاده سازی روان درمانی اینترنتی
    خـریـد محـصـول
    استفاده از آزمون‌های برشی برای سنجش مقاومت و استحکام خاک
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا