چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 16

تعداد کلمات : 10800

مجله : Tax Administration and Procedure

انتشار : 2002

:

:

:

:

:

تاریخ انتشار
9 ژانویه 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1464 بازدید
60,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟

 چکیده

 هدف: خلاقیت و همدلی کارکنان خدمات مالی در مطالعات در زمینه‌ی بازاریابی بانکی کم‌تر بررسی شده است. هدف ین مقاله، بررسی، اثرات واسطه‌ای خلاقیت و آداب معاشرت کارکنان خدمات مالی بر روی رابطه‌ی بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

طراحي / روش شناسي / رويكرد – داده‌ها از ۳۳۶ مشتريان بيمه در تايوان جمع آوري شده و از آزمون تحليل حداقل مربعات جزئي براي آزمون فرضیه‌ها استفاده شده است.

یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهد که گرایش مشتری به کارکنان خدمات مالی (درک شده توسط مشتریان) با درک مشتری از آداب و رسوم و خلاقیت کارگران خدمات مالی رابطه مثبت دارد. علاوه بر این، مشخص می‌شود که قوانین و خلاقیت کارگران خدمات مالی تا حدی واسطه گرانه رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

اصالت / ارزش – این اولین مطالعه برای نشان دادن نقش‌هایی است که آداب و معیارهای کارمندان خدمات مالی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری ایفا می‌کند(مشتری مداری منجر به رضایت مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید