light box
امتیاز 2.67 چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 16
تعداد کلمات : 10800
مجله : Tax Administration and Procedure
انتشار : 2002
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:چگونه مشتری مداری منجر به رضایت مشتری می‌شود؟

 چکیده

 هدف: خلاقیت و همدلی کارکنان خدمات مالی در مطالعات در زمینه‌ی بازاریابی بانکی کم‌تر بررسی شده است. هدف ین مقاله، بررسی، اثرات واسطه‌ای خلاقیت و آداب معاشرت کارکنان خدمات مالی بر روی رابطه‌ی بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

طراحي / روش شناسي / رويكرد – داده‌ها از ۳۳۶ مشتريان بيمه در تايوان جمع آوري شده و از آزمون تحليل حداقل مربعات جزئي براي آزمون فرضیه‌ها استفاده شده است.

یافته‌ها – یافته‌ها نشان می‌دهد که گرایش مشتری به کارکنان خدمات مالی (درک شده توسط مشتریان) با درک مشتری از آداب و رسوم و خلاقیت کارگران خدمات مالی رابطه مثبت دارد. علاوه بر این، مشخص می‌شود که قوانین و خلاقیت کارگران خدمات مالی تا حدی واسطه گرانه رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری است.

اصالت / ارزش – این اولین مطالعه برای نشان دادن نقش‌هایی است که آداب و معیارهای کارمندان خدمات مالی در رابطه بین مشتری مداری و رضایت مشتری ایفا می‌کند(مشتری مداری منجر به رضایت مشتری).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
استخراج سریوم با کاهش متالوترمیک با استفاده از تزریق پودر اکسید سریوم
خـریـد محـصـول
مطالعه سینتیک استخراج استرانسیوم با کاهش متالوترمیک
خـریـد محـصـول
مدلسازی و بررسی آزمایشی جت‌های گازی شناور افقی تزریق شده به مایع محیط یکنواخت راکد
خـریـد محـصـول
تنظیم سنتز آمینو اسیدهای ضروری و انباشت در گیاهان
خـریـد محـصـول
مدلسازی و بررسی آزمایشی جت‌های گازی شناور افقی تزریق شده به مایع محیط یکنواخت راکد
خـریـد محـصـول
یک نقشه راه برای ارتقای سلامت مدارس، یک مدل شناخت محور برای سیاست گذاری
خـریـد محـصـول
تخریب افلاتوکسین با تیمار اولتراسوند
خـریـد محـصـول
تعیین افلاتوکسین در نمونه‌های پسته با روش ELISA در تربت حیدریه (شمال شرق ایران)
خـریـد محـصـول
ویسکوالاستیسیته ی پوست مطالعه شده به صورت برون تنی(آزمایشگاهی)
خـریـد محـصـول
ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک برای فرهنگ عامه: دنیای وست اند میوزیکال (انتهای غربی)
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا