light box
امتیاز 2.58 تأثیر تنوع نسلی بر معنویت و مذهب در محیط کار">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19
تعداد کلمات : 7200
مجله : Vision
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر تنوع نسلی بر معنویت و مذهب در محیط کار

 چکیده

 نقش معنویت و مذهب در محل کار (SRW) مهم است زیرا SRW همدلی و ادراک نسبت به خود و دیگران را تقویت می‌کند. این برای طرحواره اخلاقی یک فرد اساسی است و بر نحوه تعامل یک فرد با دیگران در محیط کار تأثیر می‌گذارد و اهداف سازمانی و فردی را تقویت می‌کند. در حالی که دانش رو به رشدی در مورد مفروضات اساسی و تاریخچه SRW وجود دارد، کمتر در مورد اینکه چگونه عوامل زمینه‌ای، مانند تنوع نسلی، SRW را تحت تأثیر قرار می‌دهند، شناخته شده است. هدف این مطالعه بررسی تجربی تفاوت‌های SRW در بین گروه‌های نسلی با استفاده از دیدگاه نظریه رشد معنوی شناختی و نظریه چند نسلی است. نتایج حاکی از آن است که بین نسل‌های مختلف در محیط کار تفاوت معنوی و مذهبی وجود دارد. نسل X و بیبی بومرها در بیان معنویت و دینداری بالاتر نسبت به نسل هزاره مشابه هستند و مذهب عامل کمتری در بین همه نسل‌ها است. این تحقیق پیامدهای مهمی برای سازمان‌هایی که به دنبال درک بهتر ارزش‌های اصلی شخصی برای ارتقای نتایج سازمانی هستند و برای افرادی که برای رسیدن به نتایج معنادار شخصی و حرفه‌ای کار می‌کنند دارد(معنویت و مذهب در محیط کار).

Title: The Impact of Generational Diversity on Spirituality and Religion in the Workplace

Abstract

The role of spirituality and religion in workplace (SRW) is important as SRW reinforces values of concern and appreciation for both self and others. This is foundational to a person’s ethical schema, impacting how an individual interacts with others within the workplace, fostering organizational and individual goals. While there is a growing body of knowledge about the underlying assumptions and history of SRW, less is known about how contextual factors, such as generational diversity, impact SRW. The purpose of this study is to empirically investigate the differences in SRW among generational cohorts using the lens of cognitive spiritual development theory and multigenerational theory. The results indicate that there is a difference in spirituality and religion among generations in the workplace. Gen X and Baby boomers are similar in expressing higher spirituality and religiosity than Millennials, and religion is a less important factor among all generations. This research has important implications for organizations seeking to better understand personal core values for enhancing organizational outcomes and for individuals working towards meaningful personal and professional outcomes.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا