عنوان فارسی مقاله:یک مفهوم پیشنهادی برای برنامههای مدیریت آموزشی برای قرن بیست و یکم
چکیده
این تحقیق برنامهای را برای دانشجویان در زمینه مدیریت آموزشی برای تلفیق تئوریها و مفاهیم نوظهور مدیریت و رهبری همراه با پارادایم جهانی در حال تغییر آموزش برای قرن بیست و یک ارائه میکند. این مطالعه در سه مرحله تحقیقاتی انجام شد ۱- ارزیابی و مرور مقالات تحقیقاتی ۲- اعتبار سنجی نتایج مقاله پژوهشی با دو روش: مصاحبه عمقی با ۱۰ کارشناس و بحث گروههای متمرکز ۱۵ کارشناس در زمینه مدیریت آموزشی و ۳- یافتههای انتقادی مدرسان و دانشجویان کارشناسی در مدیریت آموزشی. نتایج نشان داد که علاوه بر دورههای آموزشی روش تحقیق و اخلاق حرفهای، هدف برنامه تقویت مدیریت به عنوان تاکید اصلی همراه با صفات رهبری و ویژگیهای مدیریتی میباشد. این مطالعه بر آگاهی از تغییر پارادایم نوظهور برای قرن بیست و یکم متمرکز است(مفهوم پیشنهادی برای برنامههای مدیریت آموزشی).
کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات مدیریت ملاحظه کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.