light box
امتیاز 2.20 یک مفهوم پیشنهادی برای برنامه‌های مدیریت آموزشی برای قرن بیست و یکم">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 17
تعداد کلمات : 10400
مجله : SPORT
انتشار : 2019
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:یک مفهوم پیشنهادی برای برنامه‌های مدیریت آموزشی برای قرن بیست و یکم

 چکیده

 این تحقیق برنامه‌ای را برای دانشجویان در زمینه مدیریت آموزشی برای تلفیق تئوری‌ها و مفاهیم نوظهور مدیریت و رهبری همراه با پارادایم جهانی در حال تغییر آموزش برای قرن بیست و یک ارائه می‌کند. این مطالعه در سه مرحله تحقیقاتی انجام شد ۱- ارزیابی و مرور مقالات تحقیقاتی ۲- اعتبار سنجی نتایج مقاله پژوهشی با دو روش: مصاحبه عمقی با ۱۰ کارشناس و بحث گروه‌های متمرکز ۱۵ کارشناس در زمینه مدیریت آموزشی و ۳- یافته‌های انتقادی مدرسان و دانشجویان کارشناسی در مدیریت آموزشی. نتایج نشان داد که علاوه بر دوره‌های آموزشی روش تحقیق و اخلاق حرفه‌ای، هدف برنامه تقویت مدیریت به عنوان تاکید اصلی همراه با صفات رهبری و ویژگی‌های مدیریتی می‌باشد. این مطالعه بر آگاهی از تغییر پارادایم نوظهور برای قرن بیست و یکم متمرکز است(مفهوم پیشنهادی برای برنامه‌های مدیریت آموزشی).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات مدیریت ملاحظه کنید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
مطالعه ی بازاریابی گردشگری
خـریـد محـصـول
انتقال ژن افقی از آگروباکتریوم به گیاهان
خـریـد محـصـول
بررسی تداخل بین پرده‌های مغناطیسی جراحی و پیس میکر ها یا ضربان ساز ها
خـریـد محـصـول
تشریح و آشکارسازی همه گیری کوید-۱۰(COVID-19)
خـریـد محـصـول
سلامت روان در کانادا: کوید-۱۹(COVID-19) و فراتر از آن
خـریـد محـصـول
کروناویروس(COVID-19) و اضطراب: ارزیابی اثرات روان شناختی بیماری های مسری
خـریـد محـصـول
آیا ترس از کروناویروس(COVID-19) باعث تحریک اضطراب و نگرانی شغلی آینده می شود؟
خـریـد محـصـول
چاقی و کروناویروس(COVID-19): دو روی یک سکه
خـریـد محـصـول
تأثیر کوید-۱۹(COVID-19) بر روی سلامت روان عمومی و اثر خنثی کننده حس انسجام
خـریـد محـصـول
اثرات کوید-۱۹(COVID-19 یاکروناویروس) بر روی اضطراب، افسردگی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد.
برو بالا