light box
امتیاز 2.93 تأثیر مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان: مطالعه ی موردی روی کارمندان بانک فیصل اسلامی سودان">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 15
تعداد کلمات : 2000
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان: مطالعه ی موردی روی کارمندان بانک فیصل اسلامی سودان

 چکیده  

فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان برای دستیابی به اهداف سازمان ضروری است و این که تغییرات در محیط کار بر عملکرد کارکنان تأثیر می‌گذارد و سپس اهداف سازمان را محقق می‌کند، بنابراین سازمان‌ها در این زمینه با مشکلات زیادی روبرو هستند، به ویژه هنگامی که روند ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق مفهوم کنترل از راه دور به جای کنترل پیشگیرانه در نظر گرفته شود. TQM. فرآیند ارزیابی عملکرد کارکنان برای دستیابی به اهداف سازمان ضروری است، و اینکه تغییرات در محیط کار بر عملکرد کارکنان تأثیر می‌گذارد و سپس اهداف سازمان را تحقق می‌بخشد، بنابراین سازمانها در این زمینه، به ویژه هنگامی که روند ارزیابی عملکرد کارکنان از طریق مفهوم کنترل از راه دور به جای کنترل پیشگیرانه مانند با مشکلات زیادی روبرو هستند. مطالعه نشان داد که بین کاربرد مفاهیم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستیابی به نتایج بهتر از ارزیابی عملکرد کارکنان به روش سنتی رابطه وجود دارد(مفهوم TQM در ارزیابی عملکرد کارکنان).

Title: Impact of TQM Concept Application on Evaluating the Performance of Employees: Applying to Employees of Faisal Islamic Bank of Sudan

Abstract

 The process of assessing the performance of employees is necessary to achieve the objectives of the organization, and that changes in the work environment affect the performance of employees and then achieve the objectives of the organization, so organizations face many problems in this context, especially when the process of evaluating the performance of employees through the concept of remote control Rather than preventive control as in TQM. The process of assessing the performance of employees is necessary to achieve the objectives of the organization, and that changes in the work environment affect the performance of employees and then achieve the objectives of the organization, so organizations face many problems in this context, especially when the process of evaluating the performance of employees through the concept of remote control Rather than preventive control as in TQM. It was established through the study that there is a relationship between the application of the concepts of TQM in evaluating the performance of employees and achieving better results than evaluating the performance of employees in the traditional way.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر شیوه های مدیریتی زنجیره تأمین سبز بر پایداری محیط زیست: کارخانه های تولید پوشاک آماده بنگلادش
    خـریـد محـصـول
    پیشرفت‌های حاصل شده در روشهای فرآوری مواد اومامی: یک مقاله‌ی مروری
    خـریـد محـصـول
    جغرافیای انگ: روش‌های تجربی برای تعیین مجازات و تاوان مکان
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه‌های استخراج کلاژن به منظور تجزیه تحلیل ایزوتوپ‌های پایدار در تحقیقات رژیم غذایی
    خـریـد محـصـول
    دلبستگی والدین ، وابستگی عاشقانه بزرگسالان و کودکان و رضایت زناشویی: بررسی زمینه های فرهنگی
    خـریـد محـصـول
    الگوهای دلبستگی(وابستگی) والدین در مادران کودکان مبتلا به اختلال اضطراب
    خـریـد محـصـول
    استراتژی‌های تمایز و عملکرد بانک‌های پول سپرده گذاری در بندر هارکورت، نیجریه
    خـریـد محـصـول
    تأثیر زکات تولید در افزایش درآمد در کاهش فقر جامعه در آچه اندونزی
    خـریـد محـصـول
    مروری بر راه حل‌های اینترنت اشیا برای کنترل انرژی هوشمند در ساختمان‌ها برای کاربردهای شهر هوشمند
    خـریـد محـصـول
    تحلیل محتوای صندوق های سرمایه گذاری مطابق با شرع در KSA: آیا عدالت اجتماعی مهم است ؟
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، جستجوی اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در ایران در طبقه بندی بین المللی A که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل کشاوری، مواد غذایی، کالاهای خانگی یا شخصی، بهداشت و سرگرمی را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکریدارکوب مشاهده کنید.
    برو بالا