عنوان فارسی مقاله:شایستگی محوری و عوامل کلیدی موفقیت در شرکت های چند ملیتی، نیجریه
چکیده
این مطالعه به بررسی رابطه بین شایستگی محوری و عوامل کلیدی موفقیت در شرکتهای چند ملیتی در نیجریه پرداخت. در این پژوهش از طرح تحقیق اکتشافی استفاده شده است. داده ها از مقالات چاپ شده در مجلات معتبر بین المللی و داخلی جمع آوری شده است. در شرکت های بین المللی، این تحقیق ارتباط بین شایستگی اصلی و معیارهای موفقیت مهم مانند بازده دارایی، بازده حقوق صاحبان سهام و بازده سرمایه را کشف کرد. ارزش مشتری و تمایز رقبا به عنوان نماینده شایستگی محوری به عوامل کلیدی موفقیت در فعالیت های شرکت های چند ملیتی در نیجریه کمک می کند(موفقیت در شرکت های چند ملیتی).