عنوان فارسی مقاله:موقعیت یابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی
چکیده
ما به مطالعهی بازی موقعیت یابی قبل از مذاکره میپردازیم که در آن هر یک از طرفین، در فعالیتهای مؤثر برای افزایش حمایت رأی دهندگان برای دست یابی به پیامد و نتایج چانه زنی مطلوب سرمایه گذاری میکنند. موردی که برای تجزیه و تحلیل ما انتخاب شده است انحصار دو جانبه ای است که یک خریدار با یک شرکت داروسازی ملاقات میکند و در آنجا این دو در مورد قیمت داروی جدید و نوآورانه مذاکره میکنند(موقعیتیابی و مذاکرات: قیمت گذاری دارویی). ما عواملی را که بر قیمت مذاکره شده تأثیر میگذارد از جمله اثرات درمانی داروی جدید و موجود، هزینههای تولید داروی جدید، قیمت داروی موجود، هزینه حاشیه بودجه عمومی و اندازه گروه بیمار تأثیر میگذارد. علاوه بر این، نشان داده میشود که قیمت مذاکره شده، بسته به ویژگیهای یک عملکرد سیاسی هزینه با توجه به فعالیتهای تأثیرگذار، تحت تأثیر ترتیب حرکت طرفین است. صرف نظر از روابط استراتژیک بین دو طرف، بازیهای موقعیت یابی که احتمالاً بازی میشوند مواردی هستند که یکی از دو طرف مذاکره کننده به عنوان رهبر عمل میکند در حالی که رقیب به عنوان یک پیرو میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.