light box
امتیاز 2.93 تأثیر نفوذ بازار بر عملکرد شرکتهای تولید قند در منطقه غربی کنیا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 29
تعداد کلمات : 7700
مجله : the international journal of business & management
انتشار : 2018
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر نفوذ بازار بر عملکرد شرکتهای تولید قند در منطقه غربی کنیا

 چکیده  

الگوی موفقیت استراتژیک انسف (Ansoff) و اصول استفاده از آن برای صنایع مختلف احتمال موفقیت استراتژیک شرکت و عملکرد برجسته شرکت را افزایش می‌دهد. هدف کلی این مطالعه تعیین تأثیر استراتژیهای آنسوف بر عملکرد صنعت قند در منطقه غربی کنیا بود. اهداف خاص این مطالعه تعیین تأثیر نفوذ در بازار، توسعه محصول، توسعه بازار، تنوع در عملکرد صنعت قند بود. این مطالعه از یک طرح تحقیق پیمایشی مقطعی استفاده کرده است. جامعه هدف این مطالعه تحقیقاتی ۴۰ مدیر شاغل در ۱۲ کارخانه نیشکر و ۲۸ کشاورز تأسیس شده در جوامع پرورش دهنده در منطقه غرب کنیا بودند. از پرسشنامه‌ها به عنوان ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات استفاده شد و آزمون پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ انجام شد(نفوذ بازار برعملکرد شرکتهای تولید قند). محقق در تجزیه و تحلیل و ارائه داده‌ها از آمار توصیفی و تحلیل رگرسیون استفاده کرده است. این مطالعه نشان داد که استراتژی نفوذ در بازار یک پیش بینی آماری معنی دار است زیرا ۲۲٪ از تغییرات عملکرد صنعت قند در غرب کنیا را توضیح می‌دهد (۰٫۴۶۹ R =، ۰٫۲۲ R2، ۰٫۰۰۴ = P). این مطالعه به ادبیات موجود مربوط به استراتژی‌های آنسوف و تأثیر آن بر عملکرد صنعت کمک می‌کند. نتایج با مطالعات دیگری که اثبات کرده است استفاده از استراتژی‌های انسف، که شامل نفوذ در بازار، توسعه بازار، توسعه محصول و متنوع سازی است، تأثیر مثبتی بر عملکرد صنعت دارد. بنابراین، این مطالعه توصیه می‌کند که صنایع قند و جوامع خارج از تولید، استراتژی‌های انسف را برای افزایش عملکرد صنعت به طور مؤثر اتخاذ و اجرا کنند. این یافته‌ها همچنین به دولت کنیا توصیه می‌کند تا سیاست‌ها و مقررات مناسبی را تدوین کرده و آنها را برای اطمینان از رقابت سالم در صنایع آسیاب قند اعمال کند. تحقیقات بیشتر برای انجام یک مقایسه تطبیقی ​​برای پوشش سایر عوامل و کاربرد نفوذ بازار بر عملکرد در سایر صنایعی مانند چای و قهوه ضروری است(نفوذ بازار برعملکرد شرکتهای تولید قند).

Title: Effect of Market Penetration on Sugar Firms’ Performance in Western Region of Kenya

Abstract

 Ansoff’s strategic success paradigm and principles for use by various industries have proven empirically to increase the firm’s probability of strategic success and outstanding firm performance. The general objective of this study was to determine the effect of Ansoff’s strategies on industry performance of sugar milling industry in the western region of Kenya. The specific objectives of the study were to determine the effect of market penetration, product development, market development, diversification on the performance of the sugar industry. The study adopted a cross-sectional survey research design. The target population for this research study was 40 managers working in the 12 sugar cane milling factories and the 28 established farmers out grower societies within the western region of Kenya. Questionnaires were used as the main data collection tool, and its reliability test was done using the Cronbach alpha coefficient. The researcher used descriptive statistics and regression analysis in data analysis and presentation. The study established that market penetration strategy is a statistically significant predictor for it explains 22% of the variation in the performance of sugar industry performance in western Kenya (R= 0.469, R2 = 0.22, p = 0.004). This study contributes to the existing literature dealing with Ansoff’s strategies and its effect on industry performance. The results are in agreement with other studies that the use of Ansoff’s strategies, which include market penetration, market development, product development, and diversification, has proven impact positively on the industry performance. The study, therefore, recommends that sugar milling industries and out-growers societies should adopt and implement Ansoff’s strategies effectively to increase industry performance. The findings also recommend the government of Kenya to develop appropriate policies and regulations and enforce them to ensure healthy competition among the sugar milling industries. Further research is necessary to undertake a comparative study to capture other factors and the applicability of market penetration on performance in other milling industries, such as tea and coffee.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    افزایش ظرفیت برای توسعه کارآمد استعدادهای ورزشی: درک فرصت ها و چالش ها
    خـریـد محـصـول
    تجزیه و تحلیل مقایسه ای و کاربرد شبکه های عصبی عمیق در پیش بینی کووید -۱۹
    خـریـد محـصـول
    تاثیر پیام های نوآوری محصول بر قصد خرید محصولات ضروری
    خـریـد محـصـول
    نوآوری های بنیادی: بین دانش و فرصت های تحقیقاتی آینده
    خـریـد محـصـول
    تحلیل قصد استفاده از چت بات: مشاوره دامپزشکی
    خـریـد محـصـول
    اثرات مکمّل های دیجیتال بر بهره وری و اشتغال
    خـریـد محـصـول
    درک دانشجویان از محیط متنوع یادگیری بر قصد آنها نسبت به کارآفرینی
    خـریـد محـصـول
    بررسی شیوه های موثر مدیریت منابع انسانی بر حفظ کارمندان: دانشگاه فنی تاماله
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حرفه‌ای گری و تجربه حسابرس بر سطح قضاوت‌های مهم با اخلاق حرفه‌ای
    خـریـد محـصـول
    تاب آوری کارکنان، القای اطلاعات و ارائه خدمات بین ارائه دهندگان بیمه خدمات درمانی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا