light box
امتیاز 2.58 هیجانات و شناخت اجتماعی و نقش قشرهای مغزی در احساسات و یادگیری">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 55
تعداد کلمات : 14000
مجله : neorology
انتشار : 2016
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:هیجانات و شناخت اجتماعی و نقش قشرهای مغزی در احساسات و یادگیری

 چکیده

 این فصل به مرور و بررسی ابعاد مختلف احساسات و سیستم‌های مغزی می‌پردازد که در پیاده سازی آن‌ها مهم هستند. اولاً، اگرچه ما باید قادر به پاسخ دادن به یک سؤال اساسی باشیم: یعنی: احساس چیست؟ گفته می‌شود که وقتی از افراد پرسیده شود احساس چیست همه می‌توانند آن را تعریف کنند (لدوکس ۱۹۹۶). دیکشنری و فرهنگ لغت زبان آمریکایی، احساس را به صورت زیر تعریف می‌کند ۱-غلیان عواطف یا ادراک که اغلب شامل تغییرات فیزیولوژی است ۲- هر گونه عواطف قوی به صورت شادی، غم، احترام، تنفر، یا عشق، که دارای ماهیت ذهنی است نه تلاش‌های فکری و خود اگاه. در نگاه اول، این توصیف به نظر می‌رسد که حس همه افراد را از مفهوم احساس نشان دهد. با این حال وقتی که ما به بررسی این تعریف به شکل دقیق‌تر بپردازیم، می‌توان پیچیدگی تلاش برای درک احساس را فهمید. به نظر می‌رسد که این تعریف یک سری فرضیاتی در مورد احساس دارد که هنوز منجر به بحث‌های داغی در ادبیات علمی شده است. برای مثال، منظور از این که احساس به طور ذهنی ناشی می‌شود تا از طریق تلاش‌های خود اگاه چیست؟ در واقع، بیشتر پردازش مربوط به احساس در خارج از حوزه خود اگاه رخ می‌دهد. ما ممکن است بدانیم که چگونه می‌توان احساس تجربه شده را تعریف کرد ولی اغلب از شیوه ایجاد احساس بی خبر هستیم. با این وجود بسیاری از ماها می دانیم که تلاش ذهنی آگاهانه می‌تواند نقش مهمی در تولید یا حفظ احساسات و عواطف ایفا کند. برای مثال یک عاشق حسود را تصور کنید که عشق خود را در بغل کسی دیگر تصور می‌کند و خود را در این فرایند بیچاره و بدبخت‌تر می‌بیند(نقش قشرهای مغزی در احساسات).

Title:Emotions and social cognition and the role of the cerebral cortex in emotions and learning

Abstract

This chapter reviews the various dimensions of emotions and brain systems that are important in their implementation. First, though, we must be able to answer a fundamental question: What does it feel like? It is said that when people are asked what a feeling is, everyone can define it (Ledox 1996). The American Dictionary and Glossary defines emotion as follows: 1. The fermentation of emotions or perceptions, which often involves physiological changes. 2. Any strong emotions in the form of joy, sorrow, respect, hatred, or love, which are mental in nature. Not intellectual and self-conscious efforts. At first glance, this description seems to reflect everyone's sense of the concept of feeling. However, when we examine this definition more closely, we can understand the complexity of trying to understand emotion. This definition seems to have a series of hypotheses about feeling that have still led to heated debates in the scientific literature. For example, what is meant by feeling arising mentally rather than through self-conscious efforts? In fact, most emotional processing takes place outside the realm of self-awareness. We may know how to define an experienced feeling, but we are often unaware of how to create a feeling. However, many of us know that conscious mental effort can play an important role in producing or maintaining feelings and emotions. For example, imagine a jealous lover who imagines his love next to someone else and finds himself more miserable in the process.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
خـریـد محـصـول
مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
خـریـد محـصـول
ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
خـریـد محـصـول
بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
خـریـد محـصـول
الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
خـریـد محـصـول
فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
خـریـد محـصـول
رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
خـریـد محـصـول
تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
خـریـد محـصـول
بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
خـریـد محـصـول
ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا