نقش مدیریت دانش تجاری مشتری در بهبود عملکرد کارکنان در شرکت‌های بیمه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 27

تعداد کلمات : 7800

مجله : International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1364 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش مدیریت دانش تجاری مشتری در بهبود عملکرد کارکنان در شرکت‌های بیمه  

 چکیده  

هدف این مقاله تعیین تأثیر مدیریت دانش تجاری مشتری بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه است. این جمعیت شامل کارمندان کلیه شرکتهای بیمه استان اردبیل در ایران است. به دلیل کم بودن جمعیت، هیچ نمونه گیری انجام نشد و جمعیت از طریق روش سرشماری مورد بررسی قرار گرفت. جمع آوری داده‌ها با استفاده از پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد و پرسشنامه عملکرد شغلی پترسون انجام شد. تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون انجام شد. نتایج نشان داد که مدیریت دانش تجاری مشتری می‌تواند عملکرد کارکنان را پیش بینی کند. از این رو، این یکی از عوامل مؤثر در بهبود عملکرد کارکنان است(نقش مدیریت دانش تجاری مشتری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Global Supply Chain Network Design Incorporating Disruption Risk

Abstract

 Supply chain networks have expanded globally in today’s business environment due to cost efficiencies, advanced technology, and market growth. This expansion makes the supply chains more vulnerable to disruption risks in different countries. A disruption in one country can cause serious global impacts. In this article, we formulate a multi-criteria optimization model for supporting strategic supply chain network design decisions. The model considers disruption risk of supply chain components (i.e., facilities and transportation links) as well as profit and customer responsiveness as conflicting criteria. This consideration is important since disruption at any supply chain component may lead to the disruption of the entire supply chain network. We apply goal programming (GP) techniques to handle multiple and conflicting network design objectives. We also present a numerical example to illustrate how to incorporate disruption risk when making strategic supply chain decisions. The results demonstrate how supply chain network designs that over emphasize profit may include inexpensive supply chain components with high disruption risk. Therefore, more attention must be paid to managing potential disruptions and designing supply chain networks that balance profit and risk. We discuss tradeoffs among multiple design solutions and identify opportunities for future research.
دیدگاهتان را بنویسید