light box
امتیاز 2.58 پایان نامه ترجمه شده واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 55
تعداد کلمات : 15000
مجله : Information Technologies
انتشار : 2017
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:پایان نامه  ترجمه شده واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش

 چکیده

دستاوردهای فنی، اقتصادی و اجتماعی سیستم های آموزشی را به سوی بازسازی و نوسازی سوق می دهد. هر جامعه ای با توجه به ماهیت و سطح توسعه اجتماعی-اقتصادی خود یک سیستم آموزشی ایجاد می کند. آموزش و پرورش زندگی جامعه را متحول و جهت می دهد، استراتژی و شرایط واقع بینانه جامعه را تعیین می کند، «جامعه امروز» را به «جامعه فردا» تبدیل می کند و تفکر جدیدی را در شهروندانی با بینشی جدید از معنای زندگی ایجاد می کند. آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار توسعه برای جامعه عمل می کند که برای دولت بسیار مهم است. فناوری واقعیت افزوده (AR) امکان تکمیل تصویر دنیای واقعی را با اشیاء مجازی مختلف گرافیک رایانه ای و همچنین ترکیب تصاویر به دست آمده از منابع مختلف محیط رایانه فراهم می کند. AR در حال اضافه کردن محتوای اضافی به دنیای واقعی است. فناوری واقعیت افزوده در حال حاضر در انواع مختلف فعالیت های انسانی به عنوان مثال در تجارت، تبلیغات، توسعه نظامی، گردشگری، بازی، سرگرمی و غیره استفاده می شود.  واقعیت افزوده، فناوری آینده است که می تواند تأثیر قابل توجهی بر آموزش داشته باشد. با استفاده از این فناوری می توان به صورت بصری فرآیندها یا اشیایی را که بازسازی آنها در دنیای واقعی دشوار یا تقریبا غیرممکن است، بازتولید کرد و تجربه یادگیری را جذاب تر و قابل درک تر کرد. علاوه بر این، می‌تواند با بکارگیری پنج مؤلفه اصلی فرآیند یادگیری پیشرونده (محتوای با کیفیت بالا، تجسم اشیا، گیمیفیکیشن و یادگیری مبتنی بر بازی، عملکرد در زمان واقعی و تعامل) بر انگیزه و نتیجه یادگیری دانش‌آموزان تأثیر بگذارد. با این وجود، استفاده از فناوری نوآوری جدید چالش برانگیز است. تحقیقات قانع‌کننده‌ای در مورد فناوری AR و آموزش وجود دارد، اما بیشتر آنها رویکردی نظری و نه عملی دارند. تأثیر واقعیت افزوده بر کاربر نهایی نیاز به بررسی و آزمایش بیشتر قبل از اجرای گسترده دارد. هدف این مطالعه بررسی تکنیک واقعیت افزوده در  آموزش می باشد(واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش).

Title: Augmented reality as a future of the education

Abstract

 Technical, economic and social progress is pushing educational systems to restructure and modernize. Every society creates an education system according to their nature and level of socio-economic development. Education transforms and directs the life of society, determines the strategy and realistic conditions of society, turning a "society of today" to "society of tomorrow", and generates new thinking of citizens with a new vision of the meaning of life. Education acts as a development tool for the society which is crucial for the state. Augmented reality (AR) technology allows supplementing the image of the real world with various virtual objects of computer graphics, and also combine images obtained from different sources of the computer environment. AR is adding additional content to the real world. The technology of augmented reality is already used in various types of human activities, for example, in trade, advertising, military development, tourism, games, entertainment, etc. Moreover, education is considered as one of the most beneficial fields for development of AR. Augmented reality is the technology of the future which could have a significant impact on the education. By using the technology it is possible visually reproduce processes or objects that are difficult or almost impossible to recreate in the real world and make the learning experience more fascinating and understandable. Moreover, it could affect students motivation and learning outcome by applying five main components of the progressive learning process (high-quality content, object visualization, gamification and game-based learning, real-time performance and interaction). Nevertheless, the usage of the new innovation technology is challenging. There are the compelling amount of the research about AR technology and education but most of them have a theoretical not practical approach. The effect of augmented reality to the final user requires more examination and testing before massive implementation.

      دیدگاهها بسته است.

      محصولات مشابه
      کمبود(نقص) توجه و علائم ADHD در بزرگسالان مبتلا به بیماری فابری – یک مطالعه آزمایشی
      خـریـد محـصـول
      مرزهای جدید در مدیریت سرطان رکتوم اولیه و پیشرفته
      خـریـد محـصـول
      ریسک میوکاردیت و پریکاردیت در بزرگسالان جوان به دنبال واکسیناسیون mRNA COVID-19
      خـریـد محـصـول
      بروز میوکاردیت و پریکاردیت در بیماران واکسینه نشده پس از کووید-۱۹
      خـریـد محـصـول
      الگوریتم ازدحام آفتاب پرست کارآمد برای مسئله توزیع بار اقتصادی
      خـریـد محـصـول
      فرآیند بازآفرینی شهری: مورد یک مجتمع مسکونی در حومه رم، ایتالیا
      خـریـد محـصـول
      رابطه پویا بین شاخص سهام و قیمت دارایی: تجزیه و تحلیل بلندمدت
      خـریـد محـصـول
      تشخیص بیماری پوسیدگی طوقه در گندم در شرایط محیطی کنترل شده
      خـریـد محـصـول
      بکارگیری بهینه سازی برای حمایت از مدیریت تطبیقی آب رودخانه ها
      خـریـد محـصـول
      ارزیابی تأثیر آموزش زیست محیطی بر رفتار سازگار با محیط زیست
      خـریـد محـصـول
      ثبت اختراع یا انتشار مقاله

      در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. سامانه جستجوگر مالکیت فکری دارکوب به تازگی از پایگاه جستجو علائم تجاری خود نیز رونمایی کرده است که دارای امکانات تخصصی فراوانی می باشد.

      ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

      در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

      از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

       
      برو بالا