light box
امتیاز 2.58 تأثیر اطلاعات رسانه های شبکه ، واکنش روانشناختی به بیماری همه گیر COVID-19">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 8800
مجله : Journal of Innovation & Knowledge
انتشار : 2020
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:تأثیر اطلاعات رسانه های شبکه ، واکنش روانشناختی به بیماری همه گیر COVID-19 و کسب دانش آنلاین: شواهد دانشجویان دانشگاه چینی

چکیده

این مطالعه بر این موضوع تأکید دارد که آیا اطلاعات رسانه‌های شبکه در مورد بیماری همه گیر COVID-19 تأثیر قابل توجهی در کسب دانش آنلاین دانشجویان دارد. این تحقیق از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا می‌تواند تأثیر عمیقی در نحوه تفکر ما درباره کسب دانش در آینده داشته باشد. با این حال، یک بررسی اخیر منابع نشان می‌دهد که جامعه دانشگاهی به این موضوع مهم توجه نکرده‌اند. در کار حاضر، که براساس نظرسنجی از ۵۰۰۰ دانشجوی کالج چینی در دوره همه گیر COVID-19 انجام شده است، نتایج نشان می‌دهد که اطلاعات COVID-19 از رسانه‌های جریان اصلی چین و رسانه‌های خارج از کشور و همچنین رسانه‌های اجتماعی تأثیر قابل توجهی بر روی کسب دانش آنلاین دانشجویان دارند(واکنش روانشناختی به بیماری همه گیرCOVID-19). در همان زمان، نشان داده شده است که پاسخ روانشناختی به وضعیت همه گیر تأثیر مهمی بر رابطه تأثیر تأثیر از رسانه‌های جریان اصلی چین و خارج از کشور و کسب دانش آنلاین دانشجویان دارد. یافته‌های ما نشان داده است که هرچه دانشجویان دانشکده مثبت‌تر در واکنش به همه گیری واکنش نشان دهند، تمایل آنها برای کسب دانش از طریق روش‌های آنلاین قوی‌تر است و این تأثیر بهتری در کسب دانش خواهد داشت. نتایج این مقاله پیامدهای مهمی در بهینه سازی و بهبود روشهای تحصیل و کسب دانش دانشجویان در زمینه همه گیری طولانی مدت COVID-19 دارد(واکنش روانشناختی به بیماری همه گیرCOVID-19).

Title: The information impact of network media, the psychological reaction to the COVID-19 pandemic, and online knowledge acquisition: Evidence from Chinese college students

Abstract

 This study focuses on whether network media information about the COVID-19 pandemic has had a significant impact on the online knowledge acquisition of college students. This research is of great significance, as it can have a profound impact on the way we think about knowledge acquisition in the future. Yet, a recent literature review finds that the academic community has not paid attention to this important topic. In the present work, which is based on a survey of 5000 Chinese college students during the COVID-19 pandemic period, we find that COVID-19 information from mainstream Chinese media and overseas media as well as social media has had a significant promoting effect on the online knowledge acquisition of college students. At the same time, the psychological response to the pandemic situation is shown to have had a significant mediating effect on the relationship between the information impact from mainstream Chinese and overseas media and the online knowledge acquisition of college students. Our findings have shown that the more positive college students are in responding to the pandemic, the stronger their willingness is to acquire knowledge through online means, and the better effect this will have on them acquiring knowledge. The results of this paper have important implications for the optimization and improvement of college students’ education and knowledge acquisition methods in the context of the long-term COVID-19 pandemic.

دیدگاهها بسته است.

محصولات مشابه
استفاده از تحلیل اکسرژی و انرژی به منظور شبیه سازی عددی
خـریـد محـصـول
احیای میکروارگانیسم‌های روده بزرگ بعد از تجویز آنتی بیوتیک
خـریـد محـصـول
میزان آسیب و ضربه مغزی ناشی از اسب سواری
خـریـد محـصـول
کیفیت تصمیم گیری استراتژیک در سازمان‌های دولتی: چشم انداز پردازش اطلاعات
خـریـد محـصـول
مطالعه همبستگی‌های بین خویشتن، اجتماع و سمبل‌ها
خـریـد محـصـول
راهبرد هدایت تقاضای CCN به عنوان الگوی راهزنی چند دست با تاخیر
خـریـد محـصـول
تنظیم دستمزد و قیمت: شواهد جدید از شرکت های اروگوئه
خـریـد محـصـول
تأثیر سیاست پولی ایالات متحده بر نرخ های ارز کنترل شده و نظام های ارزی میخکوب
خـریـد محـصـول
تأثیر پشتیبانی مدیریت ارشد شرکت بر عملکرد پروژه در شرکت های دولتی منتخب در کنیا
خـریـد محـصـول
ارزیابی چالش های پیش روی صنعت گردشگری و هتلداری در زیمبابوه
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا