پاسخ شرکت به خشونت گروهی: فناوری، سرزنش و اشتغال و استخدام

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 37

تعداد کلمات : 16800

مجله : Journal of Business Ethics

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1943 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پاسخ شرکت به خشونت گروهی: فناوری، سرزنش و اشتغال و استخدام

 چکیده  

 زمانی که رفتار ناهنجار یکی از کارکنان منجر به ایجاد خشونت و هجمه در رسانه‌های اجتماعی می‌شود، مدیران با اخراج کردن کارمند، به این موضوع واکنش می‌دهند. این می‌تواند اشتباه باشد. این واقعیت که اخراج در شرایط خشونت و هجمه‌ی رسانه‌های اجتماعی رخ می‌دهد ناشی از رفتار ناهنجار کارکنان است، منجر به مطرح شدن دلایل اخلاقی قوی در برابر عمل مربوطه می‌شود. به ویژه، این موضوع مزیدی بر علت برای اخراج شده و در نهایت موجب عمل نامناسب سرزنش می‌شود. محققانی که در خصوص احراج کارکنان به خاطر رفتارهای ناهنجار هشدار داده‌اند، بر مسائل مربوط به فرایند یا نگرانی‌های حقوقی مربوط به آزادی بیان، سبک زندگی، تبعیض و اشتغال تاکید دارند. با این حال، این مسائل معمولاً جزیی و مشروط هستند. به علاوه، حتی اگر یک کسب و کار با رفتار غیر اخلاقی همراه نباشد استدلال ما، دلایل اخلاقی مهمی را برای مخالفت با اخراج در شرایط هجمه‌ی رسانه‌های اجتماعی فراهم می‌کند. با توجه به اینکه مدیران اغلب در مواردی که کارمند در مرکز خشم رسانه‌های جمعی قرار دارد، تحت فشار قابل توجهی قرار می‌گیرند به سرعت پاسخ دهند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که محققان شروع به روشن شدن مسائل هنجاری کنند. این مقاله به ادبیات فلسفی فزاینده در باب اخلاق سرزنش می‌پردازد و شرح جدیدی از نگرانی اخلاقی متمایز است که با اخراج در زمینه‌های خشم رسانه‌های جمعی ایجاد می‌شود(پاسخ شرکت به خشونت گروهی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Firm Responses to Mass Outrage: Technology, Blame, and Employment

Abstract

When an employee’s of-duty conduct generates mass social media outrage, managers commonly respond by fring the employee. This, I argue, can be a mistake. The thesis I defend is the following: the fact that a fring would occur in a mass social media outrage context brought about by the employee’s of-duty conduct generates a strong ethical reason weighing against the act. In particular, it contributes to the fring constituting an inappropriate act of blame. Scholars who caution against fring an employee for of-duty conduct have thus far focused primarily on due process related issues or legal concerns pertaining to free speech, lifestyle discrimination, and employment at-will. However, these concerns amount to only a partial, and contingent, diagnosis of what is at issue. I argue that even when due process considerations are met, frings in these contexts can be unjustifed. Moreover, even if a business is not concerned with the unethical conduct per se, but is rather strictly concerned with PR, the argument I advance nevertheless provides one important ethical reason that counts against frings in mass social media outrage contexts. Given that managers are often under signifcant pressure to respond swiftly in cases where an employee is at the center of mass social media outrage, it is especially important that scholars begin to clarify the normative issues. This article builds on the burgeoning philosophical literature on the ethics of blame and provides a novel account of a distinctive ethical concern that arises with frings in mass social media outrage contexts.
دیدگاهتان را بنویسید